Yeon Ji kütüphanedeki masaların tozunu alırken bir yandan da şarkı söylüyordu. Telefonunun titremesiyle işini bırakıp telefonunu aldı.
Kim: Yoon Gi
Günaydın Yeon Ji. Dün ben gittikten sonra uyuyabildin mi?
Kime: Yoon Gi
Sana da günaydın Yoon Gi. Evet, uyuyabildim. Dün için teşekkürler
Kim: Yoon Gi
Sevindim. Senin için uygunsa iş çıkışında yemek yemeye gidelim mi?
Kime: Yoon Gi
Bilmiyorum. Kararım netleştiğinde sana haber veririm.
Kim: Yoon Gi
Tamam.
Kalan masaların tozunu almaya başladı. İşini bittirdiğinde yavaş yavaş gelip gidenler gelmeye başlamıştı. Gelenlerin nereydeyse hepsi devamlı müşteriler olduğundan yardım gereği duymuyorlardı. Yeon Ji'de ara sıra kitap okuyor, sonrasında etrafta dolaşıyordu.
&
"İş çıkış saatini kadar kararını mı düşündün?"
"Evet, bu kadar uzun düşündüğüm için üzgünüm ama yemek yeme teklifini kabul ediyorum."
"Tamam, birazdan orada olurum."
"Tamam." Yeon Ji telefonunu kapattıktan sora yaka kartını yerine koydu. Hye Sun şimdiden çalışmaya başladığından çıkmasını haber vermeye gerek duymadı.
Yoon Gi, Yeon Ji'yi kütüphanenin önünde uzun süre bekletmemişti. Yeon Ji arabaya bindi.
"Merhaba Yoon Gi."
"Merhaba."
"Nereye gidiyoruz?"
"Orası bana kalsın."
"Pekala"
&
"Yoon Gi, beni nereye getirdiğinin farkında mısın?"
"Farkındayım."
"Bence değilsin. Burası en pahalı yer."
"Olabilir."
"Yoon Gi, ara sıra bir mekanda gitar çalarak kazandığın bir parayla buraya gelemezsin. O kadar parayı nereden buluyorsun?"
"Yeon Ji yemek yerken konuşsak lütfen." Yoon Gi, Yeon Ji'nin konuşmasına izin vermeden restauranta sürükledi. Gözünde kestirdiği masaya oturdular.
"Ne isterseniz efendim.?"
"Şey be-"
"İkimizi de Şefin Spesiyali"
"Tamamdır efendim." Garson gittikten sonra Yeon Ji gözlerini Yoon Gi'nin üzerine dikti.
"Analatacağım. Evet, ara sıra bir mekanda gitar çalıyorum ama babam mafya."
"Ne?"
"Biliyorum, oldukça şaşkınsın. Şunu da söylemek isterim. Babamın adamları dün gece ikimizi görmüşler. Babam bir ilişkimiz olduğunu sanıp ilişkimizi onaylamadığını söyledi. Ona her ne kadar öyle bir ilişkimiz olmadığını söylemesem de bana inanmadı. Se-" Yoon Gi'nin konuşmasını garsonun tabakları masaya koyması bölmüştü. Yoon Gi garsonunun uzaklaşmasını bekledikten sonra yemeğinden bir lokma alıp konuşmasına devam etti. "Seninle ilişkimi kesmezsem sonumun kötü olacağını söyledi. Ben-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness ; Yoongi
Fiksi RemajaYoongi, Yeon Ji'nin karanlığıydı. Yeon Ji ise Yoongi'nin yıldızı ve güneşiydi. *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır. [070719] ~ #298