10 de juliol del 2017

390 24 17
                                    

TSSSSSSSSKKKKKKKKK
Tomo, recorda, amb caaaalma, no t'alteris que en un post random d'instagram ja et van avisar de que aquestes emocions tan acstremas són dolentes pel cor, o els runyons, o els pulmons, nose, pero que és dolent.

Sé que aquest diari és per escriure les coses més emocionants de la meva laif, però NE-CE-SI-TO desfogarme atacant amb els meus PUTISSIMS DITS CONTRA UNA PUTA SUPERFICIE DURA! (la pantalla del mòbil, el meu orfinador està hackejat o alguna cosa perque no va)
ENCARA QUE MAI TANT DURA COM LA CARA DE ALTRE GENT. :):):):)

Jopetis Tomoko, auto-con-trol.

Pos a veure, durant l'últim mes venen new boarders a l'internat, tot xaxi.
Tomo la sociable *ejemejemclacasinolla* creant noves amistats i llaços plens d'amor puuur que si no duren tota la vida fisicament sempre permaneixen en el teu cor fent de la teva vida un lloc ple de felicitat i blaa blaa blaaaa...

MACAGUANTOT JODER.

Com es nota que no heu estat en un puto internat abans alguns de vosaltres eh ratonsiusss.

Aquí hi han unes normes oc?

Si us apropeu al meu espai i em toqueu lo meu sense permís, hi ha xancla.

Si em molesteu mentres estic gussant intensament de vidèus de BTS o BP amb el meu mode fangirl on o fokused (kunsantrada an idioma angles, esque tant temps aquí m'enganxa l'idioma *cara de persona sufisticada i d'alta classe*) uvsarvan anime NO EM TOQUEU ELS COLLONS PREGUNTANTME MARICONADES, O HI-HA-XAN-CLA. :)

Esque no hi ha ningú més a qui preguntar? :):):):):)

I si cada cop que entreu a la habitació dieu HI, HOW ARE YOU, HI HA XANCLAAAA.

QUE ME LA SUDA.

No és necesari dir hola 10 cops en una hora preguntarme com estic quan no m'he mogut del mateix lloc en tot el rato. Com vols que estigui?! IGUAL QUE ABANS SUBNURMALLLL.

Ups, potser ha sonat massa agresiu :3
Quines coses més curioses passen eh :)

I ara la emocionant historia d'avui en els dos últims periods :) (osigui les dos ultimes classes)

Abans de tot, introduiré el caracteristic personatge protagonista del que a continuació narraré (vukavulari sufisticaaaat oh siii).

Ell és  diu: JaJaJaNoHoPensoDirPerMantenirLaBonaPrivacitatResAVeureEnQueTinguiPorQueLaCatalanaDeLaBoardingLlegeixiAixòIEsQuediImpaktada, però li direm Papet. (De Pep, no da papa alo Daddy, sugar daddy o oppa eh).

Doncs el bon Papet és un noi peculiar, però gracios.

La nostra relació es vasa en ell dir coses rares o fer coses per picarme i jo contraatacar amb zasques.

Ell MAI te un boli. Però mai és mai.
Seeeempre li han de donar un nou cada dia i al dia seguent ja l'ha perdut/destruit.
Ell seeeempre em demana un boli i casi sempre el perd o trenca (dic casi sempre perque a vegades aconsegueixo rescatar el pobre boli :')).

La cosa és que a anglès seu al meu costat i sempre estem parlant i ell sempre està rient.
Ara veuràs perquè t'explico tot això.

Period 4: Classe-Física:

El profe no ha vingut i en el seu lloc hi habia una substituta, cosa que a mi m'ha semblat extremadament extrema i m'he assegut amb dos amigues més en un altre lloc que no era el de sempre (Rebeeeeels).

Doncs estava jo dibuixant (com no eh) i estava utilitzant 3 bolis, un negre, una pluma blava que he comprat per amazon 7u7 i un pilot rosa que l'amor s'hi posa.

Pos ell s'habia assegut devant meu i en un punt de la classe va i em pilla la tapa del boli negre, i estava jo intentant recuperarla mentres ell obviament em provocava rient.

Pos la cosa és que un cop recupero la tapa del bon bulograf da culor ubskur kom lamebanima sento que diu el meu nom i comença a dir una paraula, de repent es calla i es gira.

Tot seguit, un colegui bro kumpanyeru meit dal von Papet, al kual anumanarem Papitu (sok urijinal, ja m'ho diu la gent) es gira cap a mi i em diu:

-Està el Papet sempre lligant amb tu?

Jo, imactada el miru i seguidament miru al Papet

×No lligo amb ella- Diu i es riu

-En serio?-Diu al Papitu no massa segur

+Joder, si tu a això li dius lligar tenim un gran problema- (Això si ho he dit jo llliiiiiiii)

×Sisi, tens un problema Papitu- Comença a riure més

Pos basicament això.

Period 5: Classe-Anglès:

A anglès ell seu al meu costat i em toca moltttt els collons, però uuuufff, avui esque el rajava.
Estava un altre cop dibuixant  (com no x2) i la profe estava llegint en veu alta un llibre quan el Papitu (casi escric el seu no real iksde quin faiiilll) murmura alguna cosa al del seu costat. La profe de merda es gira i li diu:

-PAPITU CALLA

i desprès d'uns 2 segons el Papitu dals collons diu mazo fort:

-Tomoko, para de dibuixarrrr

Giro el cap cap a ell (jjajajajaaj he dit cap cap) i li murmuro:

-Et mataré- (cal afegir que m'ha quedat certament intimidant, oh si)

El molt burro riu i la profe em diu

-Tomoko, baixa el boli, C2.
(Lo de C2 és un sistema de Cs que hi ha en aquesta escola, cada C és un castic, C1=advertencia, C2=última advertencia, C3=Detention, osigui sense pati, i així, la máxima C és la C8 que és expulsió)

Deixo el boli sobre la taula i murmoro:

-Com no em paris de tocar els collons et mato filla de puta.(això si ho he murmurat en català i mo anglès perque no m'entemguès)

I just desprès em mira fixament i em diu.

-C3 Tomoko.

El puto Papitu riu per sota el nas.

OSIGUI QUE COLLONS?! PER LA SEVA CULPA TINC UNA PUTA DETENTION DEMÀ A LUNCH TIME :(

Aquesta no se li perdono, em venjaré *mira a l'infinit*

......................................................................

Doncs a veure, començaré a donate una explicació clara sobre el perque fa tant que no escric en aquest diari :)

Pos la meva vida ha estat un xic miserable ultimament sabeuuu? I no crec que us interessin les meves penes sobretot quan el diari és d'humor xD

Se que a molts no us importa però jo ho dic igualment :3

Que seguiu amb unes bones vacances d'estiu mentres jo segueixo tenint cole per 9 dies més :)

Que sigeu feliços com mols pardiços (?

El Diari D'una OtakuWhere stories live. Discover now