Dimarts 3 de maig del 2016

1.9K 85 51
                                    

Avui m'ha passat una cosa horrible, horripilant!
Desprès d'acabar d'estudiar l'hora diaria de piano i estudiar l'analisi sintàctic, que ja l'estic entenent (més em val, ja fa més de 3 mesos que vam començar amb aquest tema en català i ara fa poc en castellà), la mama m'ha portat amb cotxe a casa el papa, ja que com que sóc una baga sense remei em fa pal caminar 8 minuts o menys per arribar-hi, i m'ha dit que anès a la dutxa i m'ha deixat fer banyera. :D

Jo, tota feliç de la vida m'he emportat l' iPad i com sempre que faig banyera, l'he arrepenjat contra la paret en la part en el qual es posen els xampus i tal, de manera que fa que l'iPad quedi just devant meu.
M'he estirat, he submergit tot el cos excepte el cap i m'he posat les ulleres per poder llegir bé els subtituls (ja que tinc una miopia que no me l'aguanto) i m'he poasat els cascos, perque l'anime que estic mirant és gore, així que com que no hem venia molt de gust que el papi escoltes com anaven matant a la gent.
Mentre estava mirant Another (concretament el capitol 10), en un momet, giro el cap per veure l'hora i al tibar la corda dels auriculas, l' iPad va i cau dins la banyera.
Yupi!

Ara està amb arròs exugant-se, així que m'he quedat sense anime, ja que amb el mòvil no tinc Wi-Fi, i no vull gastar tant 3G amb videos, perquè val un paston, paston que puc i estic estalviant per lentilles, roba i perruques per cosplay, per mocchi, mangas, posters de Your lie in april, Tokyo ghoul, SAO i Shingeki no kyojin, per figuretes d'animes com Nisekoi, per un posible futur viatge a Japó quan sigui més gran, llibres...
Cal que posi més exemples? Crec que no, ja ho he deixat bastant clar. xD
Però el cas és que m'he quedat sense el meu apreciadississim anime. Espero que demà l' iPad ja estigui bé!!!
;-;

El Diari D'una OtakuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang