#1# İKİ ZAMAN ARASINDA

58 0 0
                                    

"X"[37.000 LP]: Vazgeç artık, Zadeh... Bu boyutu hak etmiyorsun.

Zadeh[200 LP]: Kes sesini! Oraya bir daha gitmeyeceğim. Burası benim her şeyim!..

"X": Öyleyse hiçbir şeyin kalmadı...

"X", canavarı "..." ile Zadeh'e direkt saldırır ve onun 15.000 puan hasar almasını sağlar. Darbeden önce 200 yaşam puanı bulunan Zadeh, düelloyu ve dolayısıyla "her şey"ini kaybeder...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matt, hızlı adımlar ile Andrew'in odasına doğru ilerler. Kapının kilitli olduğunu fark etmeden açmaya çalışan Matt, sert bir şekilde kapıya çarpar. "Ahhh! Bu acıdı, Andrew! Odada n'apıyorsun da bu kapıyı böyle kilitliyorsun?!" diyerek tepkisini belirtir.

Andrew yorgun bir şekilde kilidi açar ve sıkıntılı bakışlarını Matt'ın üzerine diker; "Ne istiyorsun?". "Ne demek 'ne istiyorsun'? Bugün sömestırın ilk günü ve sen bugünü uyuyarak mı geçirmeyi planlıyorsun?". Andrew biraz düşünür ve, "Fena fikir değil, değil mi?" diyerek uyumayı ne kadar istediğini ona iletir. Matt suratını asar ve, "Oysa ki düello yapabilirdik" der. Saniyeler sonra alt  kattan annesi, Andrew'e seslenir. "Andrew, uyandıysan bir gelir misin? Bir bey'fendi seni soruyor". Andrew şaşkın ve yorgun gözler ile Matt'a bakar. Matt ise bu olayla ilgisi olmadığı yönünden baş ve omuz hareketleri yapar. 

Andrew, bu kasabaya bundan sekiz yıl önce gelmiştir. Yakın zamanda on yedinci yaşına basan Andrew'in  en yakın dostu, içeriye bu şekilde girmesinden de anlaşılacağı üzere Matt'tır. Andrew derslerinde başarılı, sakin kalabilen ve genel düşüncelerini içine atan bir gençtir. Matt ise sadece sevdiği derslerde başarılı olan, çok konuşan; fakat çok cana yakın birisidir. İkili, sakin bir şekilde merdivenlerden iner ve kapıya yönelir. Kapıda yirmili yaşlarında, keçi sakallı bir adam onları beklemektedir. Bey'fendi, Andrew'in annesinden içeri gitmesini , konuşacaklarının özel olduğunu belirtti.

Zadeh: Ben Zadeh, Zadeh Springness. Buraya gelmemin sebebi sizi keşfetmiş olmamdır...

Matt: "Keşfetmek" mi? Nasıl bir keşif bu?

Zadeh: Bu konu sizi ilgilendirmiyor efendim. Lütfen içeriye geçin.

Andrew: Bir dakika lütfen, Beni ilgilendiren konuların çoğu bu arkadaşı da ilgilendirir. İnanıyorum ki bu konu da onu ilgilendirir.

Zadeh: Nasıl isterseniz efendim. Konumuza dönecek olursak eğer, boyutum tehlikede ve sizin yardımınıza ihtiyacım var...

Matt birden hunharca gülmeye başlar;" Puhuhahahaha, "boyut" mu? Eyalet falan demek istediniz galiba.

Zadeh hafiftten sinirlenir ve; Boyutum sizin "düello"nuzu keşfetti. Ama maalesef bu keşif, olumlu bir keşif değildi. Yaşadığım boyuttan sorumlu olan kişi, kendine has bir çağrı biçimi yarattı ve bunu kötü yönden kullanmayı tercih etti...

Andrew: Peki neden "düello"?

Zadeh: Gezegeninizde spor müsabakalarından sonra en çok oynanan ve izlenen karşılaşmadır. Üstelik sizin ileri teknoloji ve katı gerçekliğiniz ile birleşince tüm dünyanın izlemek için can attığı bir boyuta ulaşmıştır...

İçeriden Andrew'in annesi seslenir; "Canım, kahvaltı hazır. Dilersen arkadaşların da katılabilir"

Zadeh karnını ovalayarak; "Tanışmıyoruz; fakat bu benim aç olduğum gerçeğini değiştirmez" der.

Dördü de kahvaltı masasına oturur ve önündekileri yerler ve bir yandan da sohbet ederler;

Matt: Tam olarak nereden geldiğinizi söylemiştiniz?

YU-GI-OH: DUEL WORLDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin