Zane[4000]: Elimden "Cyber Return" quick spell i aktifleştiriyorum; sahamızdaki, elimizdeki ve destemizdeki tüm kartlar destemize döner ve destemiz karıştırılır. Ardından 6 yeni kart çakeriz...
Andrew ve Chazz ellerindeki kartlara bakarlar. Çoğunlukla işe yarar kartlar gelmiştir.
Zane:...Ardından "Future Fusion" devamlı büyü kartını kullanıyorum! Bu kartın efektini tur bana tekrar geldiğinde açıklayacağım. Şimdi "Cyber Dragon Zwei(1500 atk)"i saldırı konumunda yerleştiriyorum. Bir kartımı da ters yerleştirerek sıramı tamamlıyorum...
Chazz[2800]: Sıra benim, draw. Düello kurallarına göre bu tur saldıramam. Ne de olsa o çocuk ve benim yaşam puanlarımız bir değil: daha doğrusu bu tam bir ekip düellosu değil. Lafı uzatmadan "Different Dimension Hangar" devamlı büyü kartını çalıştırıyorum. Destemden üç adet union tipi canavarı oyundan çıkartıyorum( Y-Dragon Head, Z-Metal Tank, W-Wing Catapult). Ardından "X-Head Cannon"u saldırı konumunda yerleştiriyorum! DD Hangar'ın efekti ile sahama Y ve Z union'larını çağırıyorum! Şimdi FÜZYON ÇAĞIRMASI! XYZ-Dragon Cannon'u saldırı konumunda yerleştiriyorum(2800/2600)! Ardından onun efektini çalıştırıyorum! Elimden bir kartı atarak senin sahandaki bir kartı yok ediyorum: Future Fusion'u seçiyorum! Bam, işte gitti! Bir kartımı kapatıyorum. Tur Andrew'de.
Andrew kart çeker ve yapacağı hamleyi detaylı bir şekilde düşünür; "'Fear Harvest' devamlı büyü kartını çalıştırıyorum! Sahamda canavar yoksa ve rekibimin sahasında canavar varsa turda bir kez destemden bir büyücü,zombi ya da iblis tipi canavarı özel çağırabilirim. Zombi tipini seçiyorum; sahama Despair From The Dark'ı özel oynuyorum. Alan büyüsünün etkisi ile canavarım bu tur saldıramaz..."
Chazz duyduğu bu son cümlenin ardından adeta deliye döner; " Saldıramaz mı? Rakibimizin kim olduğunu biliyorsun değil mi? Onu hemen yenmezsek bir daha yenemeyiz!"
Andrew: Sakin ol... bildiğim bir şey var... İki kartımı kapatarak sıramı bitiriyorum...
Zane: Siz çaylakların gerçekten bildiği bir şey var mı bilmiyorum; fakat bu düello benim! Draw... Cyber Dragon Zwei'ın efektini çalıştırıyorum! Elimdeki bir büyü kartını size gösteriyorum ve canavarımın ismi "Cyber Dragon" olarak değişiyor. "Cyber Dragon Drei"ı(1800) çağırıyorum. Bu kartın ismi sahada ve mezarlıktayken "Cyber Dragon" olarak sayılır. Şimdi elimdeki "Power Bond" büyü kartını çalıştırıyorum! Elimdeki ve sahamdaki Cyber Dragon'ları mezarlığıma gönderiyorum ve extra destemden "Cyber End Dragon"u özel çağırıyorum! Power Bond'un efekti sayesinde canavarımın saldırı puanları iki katına çıkıyor(4000--8000)!
Andrew hızlı bir manevra ile kapalı kartlarını aktifleştirir" 'Clone Zombie' ve 'Quick XYZ' tuzak kartlarını aktifleştiriyorum! Clone Zombie sayesinde sahamdaki bir zombi tipi canavarın aynısını sahama canavarların sayısı üçe tamamlanana dek özel çağırırım; fakat saldırı ve savunma puanları sıfırlanır! Şimdi diğer tuzak kartımın efekti sayesinde senin turunda XYZ çağırması yapabilirim! Bu üç seviye sekiz canavarımı yüklüyorum! Rank 8 'Divine Curse From The Underworld(3800/2700)' Ve şimdi canavarımın efektini aktifleştiriyorum! Sahadaki bir zombi tipi olmayan canavarı seçiyorum ve bir materyal atarak o canavarın bu tur saldırmasını engelliyorum..."
Zane'in kardeşi Syrus, abisinin bu haline dayanamaz. Mutlaka onu bu düellodan kurtarması lazımdır.
Zane: Elimden hızlı büyü kartı "De-Fusion"u aktifleştiriyorum. 3 Cyber Dragon da sahama saldırı konumunda dönüyor. Sıramı bitiriyorum.
Chazz: Bu harika! Sonunda gerçek bir profesyonel olma şansı geçti elime! Eğer Zane'i yenersem her türlü fırsat kapısını açabilirim! Tuzak kartımı açıyorum"Call Of The Haunted"! Mezarlığımdan V-Tiger Jet'i özel çağırıyorum! Ardından Hangar'ın efekti ile w union sahama geliyor... Şimdi bunları birleştiriyorum! VW-Tiger Catapult'u çağırıyorum! Arından sahamdaki iki füzyon canavarını füzyonluyorum! Bana katıl VWXYZ-DRAGON CATAPULT CANNON! Şimdi canavarımın efekti ile senin Cyber Dragon'unu oyundan çıkartıyorum! Şimdi, VWXYZ, onun Zwei'ına saldır! FİNAL DESTRUCTİON!!.
Zane tuzak kartını aktifleştirir;" Tuzak kartım 'Cybernetic Hidden Technology' aktif! Sahamdaki bir 'Cyber Dragon"u feda ederek saldıran canavarı yok ederim."
Chazz'ın VWXYZ'si yok olmuştur. Chazz sırasını bitirir. Sıra tam Andrew'e geldiği an binanın alarmı çalmaya başlar ve Syrus, abisinin yanına gelir; "Abi, gitmemiz gerek. Burası bizim için güvenli değil!"
Zane düello diskini kapatır ve; "Düello iptal! Bu binayı derhal boşaltın" der. Dışarıdaki insanlar panik içinde sağa sola koşuştururlar. Sebebi ise çalan sirenler değil; gökte belirlenen yabancı ve devasa bir cisimdir. Yeryüzüne o kadar yakındır ki güneşi bile örtmektedir. Ardından, cismin alt tabakasından gelen bir ışık binanın kapısının önünde bir çember oluşturur. Ve o çemberin ortasında bir adam belirir; "NEREDESİN, ZADEH??"...
Zadeh, kaşlarını çatar ve; "Buradayım, ELTARNET!"...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SONRAKİ BÖLÜMDE İKİ BOYUTUN İLK ÖLÜMCÜL DÜELLOSU BAŞLAYACAKTIR. BAKALIM KİM KİMİN TARAFINDADIR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YU-GI-OH: DUEL WORLD
Science FictionYAYIMLANAN DİĞER YU-GI-OH SERİLERİNİNİ ZAMAN ÇİZELGESİNDEN BAĞIMSIZ OLARAK HEM KENDİ KURGUSAL KARAKTERLERİMİN, HEM DE ANİME KARAKTERLERİNİN YER ALDIĞI SERİDİR...