Sora, Chazz'e atabildiği en sert tokadı atar ve Chazz acılar içinde bağırır; "AAA... seni b.k herif! N'aptığını sanıyorsun?!"
Sora: Horlamana mani oluyorum... Neyse, kalk ve çevrene bi' bak. Neredeyiz sence?
Chazz, dalgın gözlerle çevreyi göz gezdirir:"Bilmiyorum-ayağa kalkar ve kıyafetini silker-. Umurumda olduğunu da sanmıyorum..."
Sora: Hadi ama Chazzy, dikkatli olmalıyız...
Chazz: Olalım da, neyden dikkatli olacağız?
"X": Buradaki gizemli kişilerden...
Chazz: Dostum sen de kimsin?
"X": Bunun şimdilik bir önemi yok...
"X" kişisi kaybolur ve en son bulunduğu konumun biraz daha gerisinde genç ve güzel bir bayan belirir:"Umarım desteleriniz ve tabii siz hazırsınızdır... arkadaşlarınızı görmek istiyorsanız eğer beni geçmek zorundasınız..."
Sora: Pekala han'fendi, nasıl isterseniz...
Chazz, Sora'nın kolunu tutar:" Bekle bir dakika, onun kim olduğunu bile bilmiyoruz..."
Sora: Doğru; fakat şu durumda başka birine güvenebileceğimizi sanmıyorum.
Chazz: Öyleyse tamam!
Chazz,Sora[8000],Hyra[8000]: Düello!
Chazz: İlk hamle benim! V-Tiger Jet'i saldırı konumunda yerleştiriyorum! Ardından Quick Summon büyü kartı ile elimden W-Wing Catapult'u saldırı konumunda yerleştiriyorum! Şimdi birleşin! Bu iki canavarı birleştirerek VW-Tiger Catapult'u savunma konumunda yerleştiriyorum(2000-2100)! Bir kartımı kapatarak sıramı tamamlıyorum...
Hyra: Benim sıram... Sarkaç alanlarına 2 sarkaç numaralı Hypnogross(3, 2-2, 1000-800) ile 6 sarkaç numaralı Hypnozoom(5, 6-6, 1900-2200)u yerleştiriyorum. Pendulum çağrısı! Elimden iki Hypnosister(4, 1300-1400[deste psychic destesidir])ı çağırıyorum! Bu canavarların efekti ile sahada en az bir Pendulum canavarı varsa bu canavarlar 800 saldırı ve savunma puanı kazanırlar(2100-2200).Şimdi bu iki canavarı yüklüyorum; XYZ çağırması! Hypnodoom(4, 2300-2100). Hypnodoom'un efektini aktifleştiriyorum! İki yükleme birimini de mezarlığıma göndererek senin elindeki tüm kartları görebilirim. Ardından elindeki tüm canavarlar mezarlığa gönderilir!..
Chazz, elinden Armed Dragon Lv 10'u mezarlığına gönderir. Chazz'ın elinde sadece Level Soul tuzak kartı kalmıştır.
Hyra:... Şimdi Hypnodoom, onun canavarına saldır!..
Chazz'ın yaşam puanları 7800'e düşer, sebebi; Hypnodoom üzerinde materyal yokken delici hasar vurabilir.
Hyra:.. Sıram bitti!
Sora: Öyleyse benim sıram, draw. Elimden Polymerization büyü kartını aktifleştiriyorum! Elimden Edge İmp Saw ile Fluffal Dog'u birleştiriyorum! Füzyon çağrısı! Ortaya çık, Frightfur Leo(2400-200)! Şimdi Leo'nun yeteneğini aktifleştiriyorum! Turda bir kez senin sahandaki bir canavarı yok edebilirim ve sen yok ettiğim canavarın saldırı puanları kadar hasar alırsın! Hypnodoom'u seçiyorum!
Hyra'nın yaşam puanları 5700'e düşer.
Sora: Leo, efektinin çalıştığı tur saldıramaz. Gerçi ben bunu pek sorun etmiyorum. Şimdi de sahama Fluffal Owl'u çağırıyorum(2, 1000-1000)! Bu kart sahaya çağrıldığında destemden elime bir Polymerization kartı ekleyebilirim. Şimdi de Owl'un efektini çalıştırıyorum! 500 yaşam puanı ödüyorum(7800--7300) ve extra destemden bir Frightfur canavarını özel çağırıyorum. Tabii canavar için gerekli materyalleri mezarlığımdan çıkartıyorum. Sahaya gel! Frightfur Daredevil(3000-2200)! Şimdi bu ikisiyle sana direkt saldırıyorum!
Hyra'nın yaşam puanları 1700'e düşer.
Sora: Sıram bitti:
Hyra: Benim sıram, draw! Bana karşı yapılan bu saygısızlığı affedemem!Elimden Master Of Doom büyü kartını aktifleştiriyorum! Eğer mezarlığımda bir XYZ canavarı varsa; çağrılma koşulları için gereken canavarları elime geri alarak XYZ canavarımı özel çağırabilirim! Geri gel, Hypnodoom! Şimdi sarkaç canavarlarım sayesinde elimden iki Hypnosister'ı özel çağırıyorum! Şimdi bu üçünü feda ederek elimden Hypnodeath(9, 2000-3000)i özel çağırıyorum! Bu canavarı yalnızca sahamdan üç canavarı feda ederek çağırabilirim! Şimdi efektini aktifleştiriyorum! Mezarlığımdaki bir canavarı elime geri alarak senin sahandaki bir canavarın saldırı puanlarını 0'a düşürüyorum!
Daredevil'in saldırı puanları sıfıra düşer.
Hyra: Şimdi canavarım ile Daredevil'e saldırıyorum!
Sora'nın yaşam puanları 5100'e düşer.
Hyra: Şimdi de canavarımın diğer efektini çalıştırıyorum; eğer bu canavar savaş sonucu rakibin bir canavarını yok ederse elimden bir kart atarım ve canavarım, attığım canavarın saldırı puanları kadar saldırı puanı kazanır ve senin başka bir canavarına daha saldırabilir(Hypnodeath'ın saldırı puanları 3500 olur)!..
Sora: Dur bakalım! Daredevil yok edildiğinde rakibim mezarlığımdaki her Frightfur canavarı için 500 yaşam puanı kaybeder...
Hyra: Üzgünüm; fakat Hypnodeath, sahamdaki tek canavar ise ben efekt hasarı almam. Şimdi, Hypnodeath ile senin baykuşuna saldırıyorum!
Sora'nın yaşam puanları 2600'e düşer.
Hyra: Sıramı bitiriyorum. Ve bitirdiğimde de canavarımın başka bir efekti aktifleşiyor; eğer bu canavar, savaş sonucu canavar yok ederse sahadan yok ettiği canavar sayısı kadar büyü/tuzak kartı yok eder!
Chazz'ın kapalı kartı yok olur.
Chazz: Kapalı kartım Ojamagic yok edildiğinde destemden Ojama Green, Black ve Yellow'u elime alırım. Şimdi çekiyorum! Elimden Pot Of Greed'i çalıştırıyorum ve sayesinde iki kart daha çekiyorum.Şimdi elimdeki füzyon kartı ile iki ojamayı birleştiriyorum ve Ojama Knight'ı savunma konumunda yerleştiriyorum. Knight'ın efekti ile senin sahandaki iki canavar alanı kullanılamaz. Ardından elimdeki Quick Trap büyü kartını çalıştırıyorum! Eğer sahamda büyü ya da tuzak kartı yoksa 1000 yaşam puanı ödüyorum(2600--1600) ve elimden bir tuzak kartını aktifleştiriyorum- bu tur başka büyü ya da tuzak kartı kullanamam, eğer daha önce kullandıysam 500 yaşam puanı daha öderim(1600--1100)- Level Soul! Sahamdaki bir canavarı feda ederek( Ojama Knight'ı feda eder) mezarlığımdaki bir seviye canavarını, çağrılma koşullarını yok sayarak çağırabilirim! Yüksel Armed Dragon Lv 10! Şimdi canavarımın efekti ile bir elimden bir kart atarak senin sahandaki tüm açık canavarları yok edebilirim...
Hyra: HAHAHAHAHAHAHA!! CANAVARIM, RAKİBİN CANAVAR EFEKTLERİ İLE YOK EDİLEMEZ. BİR DE, CANAVARIMI EFEKTİ İLE YOK ETMEYE ÇALIŞAN CANAVARLAR SAHİBİNİN ELİNE GERİ DÖNER! MWHIHAHAHAHAHA!..
Sora: Dostum, bir kadına göre çok kötü gülüyor...
Chazz: Bir canavarımı kapatarak sıramı bitiriyorum!
Hyra: SIRA BENDE! DRAW! ELİMDEN HYPNOGRAAZER'İ ÇAĞIRIYORUM(4, 1300-1900)! ŞİMDİ HYPNOGRAAZER'İ EFEKTİ İLE FEDA EDİYORUM! BU KART, KENDİ EFEKTİ İLE FEDA EDİLİRSE SAHAMDAKİ TÜM PİSİŞİK CANAVARLAR DELİCİ HASAR VURABİLİR!
Chazz, Sora[1100]:NEE?!
Hyra: ŞİMDİ CANAVARIM, ONUN PİSLİĞİNİ YOK ET!
Chazz ve Sora yenilirler ve acılar içinde yere düşerler.
Sora: A-aptal Princeton... n'olur düzgün kartlar satın alsan...
Chazz, yorgun ve kısık gözler ile Sora'ya bakar ve ikisi de yok olur.
Hyra, saçlarını düzeltir ve; "Bakalım yeni rakiplerim kim olacak?.."
"X": Meraklanma. Doğu kanadında bir kişi seni bekliyor. İşimize yarayabilecek bir kişi...
Hyra: Bir kere de gizemli bir şekilde olaylara dahil olmasan iyi bir lidersin aslında...
"X": Şakayı bırak. Ekibimizden iki kişi yok oldu. Onlardan biriyle düello yapmak zorunda kaldım. İdev'e söyle dikkatli olsun. Sizler son adamlarımsınız.
Hyra: Peki, görürsem söylerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YU-GI-OH: DUEL WORLD
Ficção CientíficaYAYIMLANAN DİĞER YU-GI-OH SERİLERİNİNİ ZAMAN ÇİZELGESİNDEN BAĞIMSIZ OLARAK HEM KENDİ KURGUSAL KARAKTERLERİMİN, HEM DE ANİME KARAKTERLERİNİN YER ALDIĞI SERİDİR...