Zadeh[1]: Zalgo LVL12'nin saldırı puanları 12.000'e yükselir!
Andrew, Matt[4000,4000]: 12.000 mi!?
Zadeh, sağ eliyle Andrew'in canavarını işaret eder; " Git, Zalgo... onun yaratığını yok et!!"
Andrew yediği bu darbe ile, kendisine yapılan ilk saldırıda kaybeder; Zadeh, ardından sağ elini Matt'ın canavarına doğru uzatır; "Zalgo, yüzü açık bir canavarı savaşta yok ederse eğer; tekrar saldırabilir!" Ardından Matt de maalesef kendisine gelen bu büyük darbe sonucu düelloyu kaybeder. İkisi de aldığı darbeden ötürü yere yığılır.
SANAL GERÇEKLİK SONLANDIRILIR: KAZANAN OYUNCU "ZADEH"
Matt: Farkında mısın, Adnrew? Bu bizim ilk ekip düellomuz...
Andrew ayağa kalkar ve elini Matt'a uzatır;"Yanılıyorsun. Birkaç ay önce de yapmıştık. Bu ikincisi..." der.
Matt, Andrew'in elini sıkıca kavrar ve ayağa kalkar;" Evet, şimdi hatırladım... onu da kaybetmiştik" der ve samimi bir şekilde gülümser.
Zadeh, ağır ve kendinden emin adımlar ile ikilinin yanına yaklaşır;"Güzel bir antrenman oldu bizim için, yanılıyor muyum??"
Matt, yaklaşık iki saniye Zadeh ile göz teması kurar ve ardından yüzünü hafif bir şekilde yere eğer;"Yanılıyorsun; çünkü sonucu yenilgi ile biten hiçbir maç ya da 'antrenman' güzel değildir"
Andrew hafif ve samimi bir şekilde gülümser ve sağ eliyle yavaşça Matt'ın omzuna vurur; "Asıl sen yanılyorsun, kazanmanın ya da kaybetmenin pek bir önemi yoktur; önemli olan her iki tarafın da eğlenmesidir"
Matt somurtur ve kendisini kast ederek;"Öyle ya. Yalnız sürekli kaybeden birisinin oyundan pek haz alacağını sanmıyorum" der ve sıkkın gözler ile Andrew'i tarar.
Zadeh sağ elini Matt'ın omzuna koyar;" Gerçekten eşsiz bir desteye sahipsin, ihtiyacın olan tek şey inanç..." Zadeh sözünü henüz bitirmişti ki Matt hemen sorusunu sorar; "Ne yani,
inanırsam elimdeki kartlar değişir mi? Ya da yeni bir effect mi kazanırlar?"
O anda Andrew'in telefonu çalar: arayan kişi Andrew ve Matt'ın ortaokul arkadaşı Lucy'dir.
"Günaydın, Andrew. Duydun mu; bugün Marketler Sokağı'na Dünya Şampiyonu Zane Truesdale ve kişisel asistanı Chazz Princeton geliyormuş. Eğer yakınlarındaysa -ki eminim yakınlarındadır- Matt'e de söyle. Birlikte onlarla tanışmaya gidelim"
Andrew şaşırmıştır; çünkü Zane'in çok yoğun bir programı olduğunu, bu yüzden uzun bir süre sadece düellolara odaklanacağını sanıyordur;"Tabii, Lucy. Tam olarak saat kaçta gelecek?"
Lucy bağırarak; "13.30 Andrew. 13.30. SAKIN UNUTMAA..."
Andrew telefonu kulağından birkaç santim uzaklaştırır; "Biliyor musun Lucy? Senin en sevdiğim özelliğin hep bu şekilde sakin(!) kalabilmendir. Ve tamam. Unutmam" der ve Lucy'nin konuşmasına fırsat tanımadan görüşmeyi bitirir.
Matt: Yine ne diyor? Yakınlarda cosplay şenliği mi varmış?
Andrew: Hayır Matt, daha iyisi; Zane Truesdale buraya geliyormuş.
Matt'ın gözleri fal taşı gibi açılır;"Emin misin? Ya da ciddi misin? Eğer ikisinden de varsa: hadi gidelim..."
Zadeh düşünceli bir şekilde sakallarını sıvazlar; "Zane Truesdale... bu bahsettiğiniz kişinin Jaden Yuki ile bir alakası var mı?"
Matt: Kimin umurunda?? Şahsen benim değil! Hadi Andrew, beni ona götür!..
Matt hızlı bir şekilde ön bahçeye koşar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YU-GI-OH: DUEL WORLD
Science FictionYAYIMLANAN DİĞER YU-GI-OH SERİLERİNİNİ ZAMAN ÇİZELGESİNDEN BAĞIMSIZ OLARAK HEM KENDİ KURGUSAL KARAKTERLERİMİN, HEM DE ANİME KARAKTERLERİNİN YER ALDIĞI SERİDİR...