Zane, hiç bilmediği bu koridorda ağır adımlar ile ilerlemekteydi. Ardından göz açıp-kapanıncaya kadarki sürede önünde siyah silüetli bir kişi belirdi;
"X": Sen Cyber Dragon destesinin kullanıcısısın, değil mi?
Zane: Evet, beni düellolarımdan mı tanıyorsun yoksa?
"X": Sayılır... Bu arada bu kartı al(ceketinin cebinden "Speciality" devamlı büyü kartını çıkartıp uzatır)
Zane: Seni tanımıyorum... ayrıca bu kart işime yarar mı bilmiyorum; ama yine de sana güvenmekte fayda olacağını düşünüyorum...(kendisine uzatılan kartı alır)
Yine bir göz açıp-kapama süresi içinde kişi yok olur ve durduğu noktanın biraz ilerisinde başka bir kişi belirir.
Schvazz: Ben senin rakibinim. Eğer buradan geçip dostlarına kavuşmak istiyorsan beni bir düelloda yenmek zorundasın.
Zane: İstersen şimdiden teslim olabilirsin; çünkü bana karşı hiç şansın yok!
Schvazz: Bir akıllı da sensin zaten mavi kafa.
Zane[4000],Schvazz[4000]: Düello!
Schvazz: Ağlamazsan eğer ilk hamle bende. Elimden "Normality" devamlı büyü kartını oynuyorum: bu kartın efekti sayesinde her iki oyuncu da yalnızca normal çağırma yapabilir. Ardından "Infinity Normal" devamlı büyü kartını oynuyorum: turda bir kez normal çağırdığımız canavar ile aynı seviyeden bir canavarı daha normal çağırabiliriz! Sahaya gel! "Supastic Soldier"(1800-1000/toprak/savaşçı/4)! Devamlı büyü kartının efekti ile elimden "Supastic Dragon"(soldier ile aynı filterler)u çağırıyorum! Sıram bitti.
Zane: Benim sıram, draw. "Cyber Dragon Zwei"ı normal çağırıyorum(1500-1000). Ardından büyü kartının efekti ile "Cyber Dragon Drei"ı çağırıyorum(1800-800). Elimden "Rimitel Removal" hızlı büyü kartını oynuyorum! Tur sonuna dek sahamdaki tüm makine tipi canavarların saldırı puanları ikiye katlanır(zwei 3000, drei 3600 saldırı puanlarına sahip oldu)! Şimdi canavarlarım, onun canavarlarını yok edin!..
Schvazz'ın bu iki saldırıdan sonra 1000 yaşam puanı kalır.
Zane:.. Büyü kartının efekti ile canavarlarım tur sonunda yok olacak... bir kartımı ters yerleştirerek sıramı bitiriyorum...
Schvazz: Benim sıram! Draw! Elimden "Solemn Wick" büyü kartını aktifleştiriyorum! Eğer benim yaşam puanlarım, rakibimin yaşam puanlarından en az 2000 puan az ise sahadaki tüm kartları yok edebilirim! Şimdi elimden "Supastic Lord: INFINITY" i(2000-1000) normal çağırıyorum. Efekti sayesindeki mezarlığımdan üçe kadar Supastic kartını elime geri alıyorum(soldier ve dragon'u eline geri alır). Şimdi INFINITY, ona direkt saldır!..
Zane'nin yaşam puanları 2000'e düşer.
Schvazz: Bir kartımı kapatarak sıramı bitiriyorum...
Zane: Draw!(Zane, gizemli kişinin kendisine verdiği kartı çeker ve efektini bir kez daha okuduktan sonra kartı aktifleştirir) Elimden "Specialıty" devamlı büyü kartını çalıştırıyorum! Eğer sahada hiç özel çağrılmış bir canavar yoksa her ikimiz de extra destesinden bir canavarı tur sonuna dek özel çağırabilir. Tabii bunu yapacak oyuncu yaşam puanlarının yarısını vermelidir(2000--1000)...
Schvazz: Benim extra destemde kart yok, dolayısıyla bu kartın efektinden faydalanamam...
Zane: Şimdi sahaya "Cyber End Dragon"u çağırıyorum! Şimdi Cyber End, onun canavarına saldır!..
Schvazz: Tuzak kartım "Return for Supastic"i aktifleştiriyorum! Sahamdaki bir Supastic canavarını elime geri alarak rakibimin bir saldırısını engelliyorum!..
Zane: Nafile! Elimden hızlı büyü kartı "Double Or Nothing"i aktifleştiriyorum! Eğer bir canavarımın saldırısı engellenirse; canavarımın saldırı puanları iki katına çıkar ve tekrar saldırabilir!..
Schvazz: Supastic Soldier'ın efektini aktifleştiriyorum! Rakibimin savaşçı tipi olmayan bir canavarı direkt saldırırsa; bu kartı sahama savunma konumunda yerleştirebilirim!..
Zane: Peki bunun sana ne faydası olacak? Canavarım savunma konumundaki bir canavara delici hasar vurabiliyor!
Schvazz: Ne?!
Schvazz'ın yaşam puanları bu saldırının sonunda 0'a düşer.
Schvazz yere düşer. Ardından Zane, onu yakasından tutup kaldırır; "Söyle! Kardeşim ve tabii diğerleri nerede?"
Schvazz: Cidden bildiğimi sanıyordun değil mi?
Schvazz, Zane'nin elleri arasında yok olup gider.
Zane: Adi herif!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YU-GI-OH: DUEL WORLD
Ciencia FicciónYAYIMLANAN DİĞER YU-GI-OH SERİLERİNİNİ ZAMAN ÇİZELGESİNDEN BAĞIMSIZ OLARAK HEM KENDİ KURGUSAL KARAKTERLERİMİN, HEM DE ANİME KARAKTERLERİNİN YER ALDIĞI SERİDİR...