#6# İKİ BOYUT SAVAŞI(3) Yami Bakura'nın Dönüşü

11 0 0
                                    


Bakura, oturduğu yerden gözlerini ovuşturur; "Neredeyim ben?"

"X": Kendi kendine de olsa sorduğun sorunun cevabını vermemi ister misin?

Bakura: Sen de kimsin?

"X": Daha fazla sorun var mı?

Bakura: Kim olduğuna bağlı! Ve ayrıca niye burada olduğuna tabii...

"X": Ben, burada sana yardım edebilecek tek kişiyim... eğer arkadaşlarına kavuşmak istiyorsan beni yenmek zorundasın!

Bakura: Seni mi? Ve neden sadece sana güvenebilirim?

"X": Çünkü ben bu evrende doğru olan tek şeyim. Şimdi, düello!

Bakura[4000]

"X"[1000]

Bakura: Neden aynı yaşam puanları ile başlamadık?

"X": Çünkü seni yenmem için yaşam puanlarımızın eşit olması gerekmiyor. Şimdi, hamleni yap!

Bakura:"Electric Lizard"ı (850-800) çağırıyorum! Ardından büyü kartı "Quick Attack"(bu kart yugioh gx 126 da gösterilmiştir)ı aktifleştiriyorum: 1000 saldırı puanına eşit ya da altında olan bir canavarım ilk turda olmasına rağmen saldırabilir! Saldır!..

"X"in 150 yaşam puanı kalır.

Bakura: İki kartımı kapatarak sıramı bitiriyorum.

"X": Elimden "Quastar Beast"ı özel çağırıyorum(2200-1800/karanlık/yaratık/5).  Eğer senin sahanda canavar varsa ve benim sahamda kart yoksa bu canavarı elimden özel çağırabilirim. Ayrıca senin sahandaki her bir açık canavar için destemden bir "Quastar Beast"ı daha özel çağırabilirim ! Tabii savunma konumunda. Şimdi bu iki canavar arasında bir yükleme ağı oluşturuyorum! XYZ çağırması! Ortaya çık, Quarsar Tyranno(2800-1800)! Şimdi canavarımın efektini aktifleştiriyorum! Turda bir kez: bu karttan bir materyal atarak sahadaki bir seviye 4 veya daha düşük canavarı sahibinin eline geri gönderebilirim! Electric Lizard'ı eline geri yolluyorum! Şimdi, ona doğrudan saldır!..

Bakura: Hızlı büyü kartı "Quick Summon" aktif! Elimden bir canavarı sahaya kapalı bir şekilde yerleştiriyorum.

"X": O zaman canavarım ile senin kapalı kartına saldırıyorum!..

Bakura: Kapalı canavarım "Man-Eater Bug"un çevirme efektini aktifleştiriyorum. Bu kart sayesinde sahadaki bir canavarı yok edebilirim! Seçtiğim kart; senin XYZ canavarın!..

"X": Maalesef canavarım seviye 4 veya daha düşük bir canavarın efekti ile yok edilemez...

Bakura'nın yaşam puanları 4000'den 1800'e düşer; sebebi Tyranno delici hasar vurabilme yeteneğine sahiptir.

"X": Sıramı bitiriyorum.

Bakura, umutsuz bir şekilde kartını çeker;" Elimden 'polimerization' büyü kartını aktifleştiriyorum! Elimden 'Earl Of Demise' ile 'Headless Knight'ı birleştiriyorum. Füzyon çağırması: 'Duke Of Demise'(2000-1700)"...

Bakura, büyük bir baş ağrısı için de yere yığılır.

"X": Sorun nedir, Bakura? Yoksa eski dostunu gördüğüne sevinmedin mi?

Bakura: E-eski dostum mu?

"X"in kıyafetleri bir anda yok olur ve büyük bir parıltı eşliğinde ortaya Bandit King çıkagelir.

Bakura: H-hayır!.. Sen ölüsün ve gördüğüm tek şey bir hayal!..

Bandit King: Ne olduğum sana bağlı( Bandit King bir parlama eşliğinde Bakura'nın babasına dönüşür). Düellomuza devam edelim istersen?

Bakura: H-hayır... baba... n'oldu sana?

Bay Bakura/Ryou( soy isimleri artık her neyse): Bana bir şey olmadı, evladım. Sadece senin yaptığın yaramazlıklar beni biraz sinirlendirdi.

Bakura: Ne yaramazlığı?

Babası: Milenyum parçasını alman, evlat. Onu ben kendim için alacaktım...

Bakura: Ne diyorsun baba?

Babası: Diyorum ki; başka hamle yapmayacaksan sıra bende! Draw! Şimdi elimdeki "Quastar Revolution" büyü kartını aktifleştiriyorum: Sahamdan bir Quastar canavarını feda ediyorum ve destemden onunla aynı ya da daha yüksek saldırı puanlarına sahip bir Quastar canavarını özel çağırıyorum: "Quastar Lancer"(3300-1800/karanlık/yaratık/10) Şimdi canavarımın efektini aktifleştiriyorum! Turda bir kez senin bir yaratık tipi olmayan canavarının saldırı puanlarını yarılayabilirim!

Bakura: Sen, sen ne babamsın ne de haydut kral!

"X": Anlaman biraz uzun sürdü. Ama şimdi benim kendimi tanıtmak gibi bir niyetim yok! Dolayısıyla Lancer ile senin 1000 saldırı puanlı canavarına saldırıyorum!

Bakura'nın yaşam puanları 0'a düşer ve vücudu silinir.

"X": Yeni çağrı yöntemimi uygulayamadan gitti. Bu çağrı yöntemi ile Zadeh'i yendiğim gibi diğer herkesi de yeneceğim! Mwhıhahaha-hıhıhah-hıhıhahahaha!..


YU-GI-OH: DUEL WORLDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin