︱ On Sekizinci Bölüm. ︱

2.1K 198 306
                                    

DM:

OC:

Bir yerlere gitsek mi Byun?

Canım çok sıkılıyor.

ByunBaek:

Peki, neden ben?

OC:

Bilmem, çocuklarımın babası olmanı istediğim için?

ByunBaek:

Kulağa çok korkutucu geliyor. 

OC:

O zaman tek başıma lunaparka giderim. 

Esrarlı gözler seni bekler...

ByunBaek:

AHAHAHAH SEN DE OKUDUN Dİ Mİ ŞU APAÇİ SAYFASINI?

ÇOK YARATICI SÖZLER VAR.

EVİNE GELİYORUM. BEKLE!

-

Yaklaşık yarım saat sonra, Byun eve gelmişti. Sen, çoktan hazırlanmıştın. Byun'u ikinci görüşündü... Heyecanlanıyordun ama Byun'a bunu göstermemeye karar verdin.

'' Merhaba! ''

Sen yine hevesle konuşmuştun. Byun gülümsedi ve arabasına doğru ilerledi. Sen de onunla beraber ilerlemiştin. Ön koltuğa oturdun.

'' Beni makyaj çekilişlerine etiketleyen bir kızla şu halde olduğuma inanamıyorum. ''

Byun, gözlerini yoldan ayırmadan konuşmuştu. Gülümsüyordu. Bu gülümsemeyi, ona çok yakıştırıyordun.

'' Sahi Byun. Ne güzel tavladım seni ama! ''

Byun, ilk kez gözlerini yoldan çekip sana dikti.

'' Yok öyle bir şey. Ben seni kardeşim olarak görüyorum. ''

Somurtmaya başlamıştın.

'' Hem senin şu çocuk ne oldu? ''

'' Byun, daha kaç kez söyleyeceğim? Flört'ün ilk aşamalarıydı ve ben de daha sonra ona istemediğimi söyledim. Seni anlatmıştım... Ne bileyim, ilk zamanlar sen çok imkansız geliyordun. Bu yüzden olmayız sanmıştım, hayal bile kurmadım seninle ilgili. Ama sonra... Etkilendim işte senden! ''

Byun, ifadesiz suratını koruyordu.

'' Hala imkansızız. ''

'' Ay yerim böyle imkansızlığı. İstediğim zaman beni kapımdan alıp istediğim yere götüreceksen sevgili olmamıza gerek yok ki. ''

'' Arsız seni. ''

Sana bakmadan söyleniyordu.

'' Hangi lunaparka gideceğiz? ''

'' Sence Byun, ben de lunaparka gidecek göz var mı? Onu seni kandırmak için söyledim. Kulağa çok flörtöz geliyor...  Tam da şuan seninle sinemanın en arka koltuğunu kiralamak istiyorum. ''

Byun'un kahkahası arabayı esir almıştı.

'' Ergenler çok tehlikeli. Ben ünlüyüm biliyorsun değil mi? ''

'' Ünlüysen ne olmuş yani? Bizden farkınız mı var?  Sıradan bir insansın işte. Şarkı söyleyip dans etmen ve tüm Korede popüler biri olman seni farklı yapmaz. Seni farklı yapan, benim seni seviş şeklim. ''

Byun, gözlerinin içine derince bakmıştı.

'' Tamam, şuan nereye gidiyoruz? ''

'' Kafana göre takıl Byun. Canımı sıkıyorsun şu konuşmalarınla zaten! ''

'' Dans etmeye gidelim mi? ''

''  Hayır ya. Çok sıkıcı. Beraber  karaokeye gidelim.''

'' Olur. ''

Beraber, şehrin çıkışında olan alışveriş merkezine gitmiştiniz. Karaoke en üst kattaydı.

Baek, parayı ödemeye gittiğinde ondan önce davranmıştın.

'' Ben ödeyebilirim. ''

Byun'un gözlerinin içine bakarak söylemiştin.

'' Tamam ödeyebilirsin ama bugün ben ödesem? ''

'' Zengin olduğunu illa kanıtlamak istiyorsan  Cartier yüzük alıp bana evlenme teklifi edersin. O kadar zengin değilsen ya da nasıl desem o kadar yürekli değilsen bırak da bu sefer ben ödeyeyim. ''

Byun, böyle bir çıkışı beklemediğinden anlamsızca yüzüne bakıyordu.

'' Şaka yapıyorum Byun. Evlilik çok korkunç bir şey. Üstelik, daha sevgili bile değiliz. Sadece dikkatini dağıttım ve ben ödedim. ''

Elinde tuttuğun biletleri ona doğru sallamıştın. Byun, gülümsemişti. Bu, rahatladığını belli eden bir ifadeydi. İstemsizce sen de gülmüştün... İlk günlerden çocuğu korkutup kaçıracaktın.

Karaoke seansı çok kötüydü. Byun, muhteşem şarkılar söylerken sen söylediğin her şarkıyı batırıyordun.

'' SHEEE GOTTT ME CRAZZZZZZYYYYYYYYYYY ''

'' Ah, bence bu kadar yeter! ''

Byun, yerinden kalkmış ve mikrofonu elinden almak için yanına gelmişti. O geldikçe sen kaçıyordun, kısa sürede koşturmacaya dönmüştü iş.

'' Tamam tamam söylemeyeceğim. ''

Mikrofonu bırakıp üzgün suratını takındın.

'' Herkesin yetenekli olduğu konular farklıdır. Mesela sen, gevezelik yapmakta iyisin. ''

Byun sana takılmaya devam ediyordu.

'' Senin de yetenekli olduğun konular var, Byun. Mesela bana Sehun'u ayarlamak. Vazgeçtim, ben Sehun'u istiyorum. ''

'' Olmaz, Sehunla birlikte olamazsın! ''

'' Hah, nedenmiş o! ''

'' Çünkü o Vivi ile ciddi düşünüyor. ''

İkiniz de kahkahalar atarak arabaya gelmiştiniz. 

Yol boyunca uyumuştun ve Byun'un gözleri istemsizce hep  senin uyuyan yüzüne kaymıştı.


Y/N: Ehehe ilk kez bölümlü yazdım. Umarım beğenirsiniz.



Baekhyun OC'stagram Love. ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin