145.451 Beğeni
ByunBaek: Koskocaman gezegende yine de yalnız hissetmek?
Chanbaeksevişserahatlayacak: Chanyeol ile sevişemediğin için mi bu kadar efkarlısın oppa Kkkk
Evimindrakeibaek: Oppamın eyelinerını kim çaldı? Geri verin oppa üzgün Kkkk
Vurdumduymazergenlerdennefretediyorum: Çocuğun hislerini önemsenize be! Hepiniz ergensiniz.
Viviantisi: Sehun'un beni engellediğine hala inanamıyorum.
Turkıshexol: oppa bir kere you say '' Türk kızları da erik gibi kütür kütür. ''
Brazılhandsomeboy: Türk kızları da erik gibi kütür kütür?
Turkıshexol: Salak, sen Byun musun da yazıyorsun!
Birbaskaturkishexol: Diplomatik kriz çıkarmadan konuşsanıza uluslararası insanlarla.
Turkshexol: Kendi ülkemin insanlarına tahammül edemiyorum bir de diğerlerine ayrıcalık tanıyacağım!
DM:
OC:
Koskocaman gezegende yalnız hissetmek çok nankörce değil mi?
Her şeye sahipsin.
Her şeyi olan insanların hiçbir şeyleri yokmuş gibi davranmalarından nefret ediyorum.
ByunBaek:
Sen ne bilebilirsin ki?
Tek derdi makyaj yapmak olan bir kıza kendimi açıklayamayacak kadar üzgün hissediyorum.
OC:
Neden makyaj yapmam seni bu kadar rahatsız ediyor?
Sen de makyaj yapıyorsun.
Tüm insanlar makyaj yapıyor.
Makyaj yaptığım zaman çirkin hissetmiyorum, kendime güvenim geliyor.
Diğer kızlar gibi güzel ve normal hissetmem suç mu?
Sen de söyledin ortalama güzellikte bir insanım.
Kendimi daha çok güzelleştirmek istememin bir başkasına zararı var mı?
Sizin camiadaki estetik mucizeleri gibi mi olmalıyım?
Her gün bir başka yerimi deldirecek ya da yaptıracak gücüm, enerjim ve param var mı sanıyorsun?
Ya da olsa yapabilecek biri miyim?
Neden bana bu kadar kötü davranıyorsun?
Anlayamıyorum...
ByunBaek:
Haklısın.
Özür dilerim.
Eski mesajları okuduğumdan beri bir fanıma neden bu kadar kötü davrandığımı düşünüyordum.
OC:
Her neyse seni affediyorum.
ByunBaek:
Bugün okulda benden nefret eden çocukla
SUM markette karşılaştık.
Bana o kadar iyi ve seviyormuş gibi davrandı ki..
Bu beni şüpheye düşürdü.
İnsanlar beni Baekhyun olduğum için mi seviyor
Yoksa ünlü olduğum için mi?
Bir sürü insan yakışıklı ve iyi kalpli olabilir benim yerime başka birisi olsa
Onu da sevecekler...
Özel bir yanım yok gibi.
Genç kızlar fan olacak bir şeyi her daim bulabilir beni onlardan, diğerlerinden ayıracak özelliğim ne? Ya da var mı?
OC:
Bu herkes için geçerli.
İlla ünlü olmaya gerek yok değil mi?
Ailen dışında kimsenin seni sen için mi yoksa bir başka özelliğin için mi sevdiğini anlayamazsın.
Senin için ün olabilir
Bir başkası için para, mevki, güzellik...
Keşke insanların kalbi saydam olabilse ama değil.
Ve seni üzmek istemem ama seni diğerlerinden ayıracak bir özellik yok gibi. Çünkü her grup, medyada iyi ve yakışıklı. Seni rahatlatacak bir şeyler söylemek isterdim ama her grubun bir Baekhyunu neredeyse var.
Seni diğerlerinden ayıran tek şey insanların seni nasıl gördüğüdür.
Ben seni, dürüst görüyorum. İnsanlardan korkan, bu yüzden olmadığı biri gibi davranan birisi olarak görmüyorum.
ByunBaek:
Yine de
İyi hissettirdi
OC:
Her zaman
buradayım.
Merak etme ünün ve mevkin için değil
ama makyaj malzeme göndermen için olabilir :)
ByunBaek:
Artık, şakalarını anlayabiliyorum
Ve bu iyi hissettirdi :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekhyun OC'stagram Love. ✔
FanficByun Baekhyun'u çekilişlere etiketlemeye başlarsın. ︳Bitiş: 13.07.2017︳