Byun Baekhyun... Seninle mutlu olmamız gerekiyordu.. Senin, mezarlığına gidiyor olmak benim için çok üzücü. Affet Byun, affet..
( Assksks Şaka şaka.... )
- Telefon Mesajları.-
Baekkie:
Bugün bizim 75.günümüz. Kutlamamız lazım! Nasıl hatırlamazsın?
OC:
Sevgilim, bu çok saçma değil mi?
Baekkie:
Sen, çok kötü bir sevgilisin ya. Benimle hiç ilgilenmiyorsun. Yoksa sen beni sevmiyor musun?
OC:
Şaka di mi? Şaka yapıyorsun...
Evet evet, geçen seni sinir ettiğim için aklınca intikam alıyorsun benden.
Baekkie:
Yoo, senden neden intikam alayım ki?
Music Bank günü, bembeyaz tişörtüme kırmızı sulu boyayla ' Yaklaşanı deşerim. ' yazdığın için kızmış olamam değil mi?
Çok saçma olurdu çünkü kızmak. Büyütülecek bir şey değil sonuçta...
OC:
Sen geçenlerde, bana 17 yaşında bir velet asılıyor demedin mi? Ben de önlem aldım yahu. Senin için hem de! Hiç kıymet bilmiyorsun...
Baekkie:
Sen de 17 yaşındasın.
OC:
Seni seviyorum.
Baekkie:
Ama, böyle dersen yumuşarım ki...
Ben de seni seviyorum.
OC:
Exo-L olmaktan gurur duyuyordum. Seni, çok seviyordum Byun. Çekilişlere etiketlerken, bana cevap vereceğin aklımın ucundan bile geçmezdi. Sadece, arkadaşlarım benimle dalga geçmesin diye ünlüleri etiketledim. Tüm Exo üyelerini sevmeme rağmen, senin yerin bende hep ayrıydı. Diğer üyelerin konuşmak istemediği, utandığı tüm anlarda sen herkes için gülüyordun, onlar için de konuşuyordun. Aeriler dediğin zaman, tüm kalbini ve samimiyetini hissediyordum. Her ünlü, kendi fanlarını çok sevdiğini söyler Byun. Sen, bunu hissettiriyordun da... Sana daha önceden de söylemiştim. Ağlayan bir hayranına pamuk şeker verdiğin zaman, çok etkilenmiştim... Sürekli gülümseyen sen, ağladığın zaman nasıl olursun diye çok merak ederdim... Artık, ağlarken bile yanında olabileceğim. Eğer, bir şey seni üzerse seninle beraber onunla savaşacağım. Düşüncesi bile, beni mutlu ediyor. Teşekkür ederim Byun... Her şey için, teşekkür ederim. Seninle sadece fan olduğum için konuşuyordum. Seninle ilgili hayal kurmayı bile imkansız sayan biriydim ben... Sana, kendi ilişki durumumu anlattığımda beni başından savmadın. O zaman, nasıl olurdu diye düşündüm ilk kez... Bir de Sum cafede arkadaşınla karşılaştığın için, insanların sana sen olarak değer vermediğini düşündüğün bir gün vardı ya? Seninle konuşmuştuk.. İlk kez o zaman kalbini bana açtın. Mutlu oldum, Byun. Tüm kalbimle hissetim samimiyetini. Komik şeyler konuştuk, alıştık birbirimize... Benimle buluştun Byun. Senin kalbin, çok sevilesi. Seni seviyorum... Sana sahip olduğum için, önce kendime sonra sana teşekkür ederim. ( eheeh önce kendime çünü ben de muhteşemim ama şimdi yani. )
Baekkie:
Awww...
Bunlar..
Neden yazdın şimdi ya?
OC:
Sevgilim, 75. gün hediyem bu sana. Kkk
Baekkie:
Cidden, o salak şeyi seni kızdırmak için söylemiştim. Kkk.
Yine de özel günlerimizde bana hediye almak zorundasın!
OC:
Param yok.
Baekkie:
Cidden, sana bayılıyorum. Kkk
Ben de sana hediyeni vereyim mi?
OC:
Euehe hani beni kızdırmak için söylemiştin?
Baekkie:
Bana çok afilli sözler söyledin.
Altında kalamam cici kız..
OC:
Euheuhe bekliyorum.
Baekkie:
Öncelikle, beni çok sinir ediyordun. Her gün salak salak bir sürü bildirim geliyordu. Hepsi de şu makyaj şeyleriydi... En sonunda mesaj atıp kurtulmayı düşünmüştüm. Ama sen çok arsız ve hazır cevap bir kızdın ve sinirlerimi bozuyordun. Sana sürekli haddini bildirmek istiyordum... Ama, bir türlü yazdıklarımı internet sitelerinde göremiyordum. Yani sen, güvenilir biriydin. Bu iyi hissettirdi... Senin yanında rahatça konuşabiliyordum. Bir gün bana bir mesaj attın... Dizimi izlemeyi bitirdikten sonra. Hatırlıyor musun? Keşke ölümsüz olsaydın Byun, Ya da dünya iyi olan her şeyi sonsuza kadar saklasaydı keşke demiştin. Çok etkilenmiştim bu sözden. Çünkü bu, bir şeyleri başarabildiğimi ve tüm sevgimi insanlara geçirebildiğimi gösteriyordu. Sen sonsuza kadar yaşasan ama ailemi hayal kırıklığına uğratmaktan vazgeçmeyen abim ölse demiştin. Sonra da bu sözlerime pişman olacağım demiştin. Kalbinin temiz olduğunu, mutlu olmayı hak eden biri olduğunu anlamıştım. Ayrıca çok garip ve komik konuşuyordun. Bunlar, ilgimi çekiyordu. Umursamaz biri olduğu izlenimini veriyordu. Yalnız olmayla ilgili o gönderimi paylaştığımda, bana Koskocaman gezegende yalnız hissetmek çok nankörce değil mi? Her şeye sahipsin. Her şeye sahip olan insanların, hiçbir şeyleri yokmuş gibi davranmalarından nefret ediyorum demiştin. Dürüsttün, çok fazla hem de. Hoşuma gidiyordu. Yanlışlarımı, bir ayna gibi gösteriyordun bana. Seni kızdırmak istedim.. Daha fazla ne kadar ileri gidebileceğini görmek istedim. Tek derdi makyaj yapmak olan bir kıza kendimi anlatmak istemiyorum dedim. Pes etmedin, bana yine laf söyledin. Güzel olmak istiyorum, sizin estetik mucizeleri gibi estetik yaptıracak param ve gücüm var mı sanıyorsun dedin... Bu çok hoşuma gitmişti. İnsanların farklı olmadığını, bizi farklı yapanın diğer insanların sevgisi olduğunu da söylemiştin. O gün artık seni ve esprilerini de anlıyordum. Bana, sana ilgisi olan çocuğu anlattığında senin için mutlu bile oldum. Bu yüzden bunların hoşlanma olduğunu düşünmüyordum. Ama biz görüştükçe, konuştukça ve devam ettikçe duygularımdan emin oldum. Hatırlıyor musun? İlk sevgilime sürekli çok güzelsin dediğim için benden ayrıldığını, beni sapık sandığını söylemiştim sana. Bir gün umarım bana da hep güzel olduğumu söyleyen biri çıkar karşıma demiştin. O gün geldi sevgilim, çok güzelsin...
OC:
Ben,
Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum, Byun.
Seni öpeceğim.
Seni her yerinden öpeceğim..
Baekkie:
Hadi sevgilim gel, seni bekliyorum.
Bir daha bu kadar duygusal olamayacağız sanırım Kkk.
Y/N: Evet, bir hikayemizi daha final yaptık. Kusurlarımız olduysa affedin efenim :) Okurken keyif aldığınız, güldüğünüz bir hikaye olmuştur umarım. Okurken sıkılmadığınız, çok tekrara düşmeyen bir hikaye olması için biraz çabaladım ama nasıl bir şey çıktı ortaya inanın bilmiyorum çünkü fluff yazmakta çok zorlanıyorum dkkkd bir daha denemem sanırım fgkdfkdfk Ehehe hepinizi çok seviyorum :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekhyun OC'stagram Love. ✔
FanfictionByun Baekhyun'u çekilişlere etiketlemeye başlarsın. ︳Bitiş: 13.07.2017︳