BAŞLANGIÇ

327 74 64
                                    

Ne oluyoruz ya diyenler bunu okuduktan sonra bioma da göz atsın.

Evet arkadaşlar tanıtımda da dediğim gibi burası bir kitap kulübü. Buraya sizin bu hesaba kategoriler halinde yazacağınız klişe olmayan hikayelerin isimleri yazılacak. Hikayeler arasında çekiliş yapacağız ve o hikayeyi okuyacağız. Okunan hikayelerde artan oylamalar ve görüntülenmeler sayesinde sıralamalarda popülerlik için yazılan hikayeler yerine bizim seçtiğimiz kaliteli hikayeler yer alacak. Burası eskisi gibi olabilir. Şimdi ne mi yapıyoruz? Seçtiğiniz hikayeleri hesaba hikayenin konusu, başlığı, kategorisi şöyle böyle yazılar halinde yazıyorsunuz. Hikayeler belirli değerlendirmeler sonucu burada toplanacak ve oylamayı yapacağız. Yapılan oylama sonucu kazanan hikayeyi de hep birlikte okuyacağız. Hikaye hakkında konuşmalarımız olacak bu hesapta. Kitap kulübü yahu. Kitap kulüplerinde ne yapılıyorsa onu da burada yapacağız. Haydi bakalım. Hesaba önerdiğiniz hikayeleri bekliyoruz. (Önerdiğiniz hikayenizin okunması düşük olursa daha güzel olur.) 

NOT: Hikaye paylaşmanızdan kastım, kendi hikayelerinizin reklam olması değil. Beğendiğiniz bir hikaye kendi hikayenizi de koyabilirsiniz ama dediğim gibi.İçinde klişelik barındıran unsurları içeren hikayeler elenecek ve çekilişe dahil edilmeyecektir. 3-5 tane çekilmiş olan hikayeler arasında oylamalar olacak. Oylaması en yüksek olan hikaye koruyucular olarak hepimiz tarafından okunacaktır. Her hafta bir hikayeyi okuyacağız. Siz de bir Wattpad koruyucususunuz. Daha sonra kitap hakkında keyifli sohbetlerimizi başlıklar altında bu hesapta yaparız.

(Siz de arkadaşlarınızı etiketleyip sesimizi duyurabilirsiniz.)

Wattpad KoruyucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin