MÜPHEM-SORULAR

56 4 17
                                    

ÇOK UZUN BİR AÇIKLAMA

Selam arkadaşlar!

Aradan çok uzun bir zaman geçti ve bunları yeni yeni yazmak biraz pişmanlık verici. Ama şunu söylemeliyim ki değişen şeyler var. Artık adminler anlaşmazlıklardan gitti ve hesap başka birine devredildi. Başka biri dediğim de 'ben' ehuehue.

Hesap devredildiğinde sorular da bana verilmişti fakat araya akraba ziyaretleri, yeniden ygs ye girmemin verdiği durum, dershane işleri gibi ufak tefek nedenlerin birikmesinden -accık da sorumsuzluk var tabi >_<- hem yüklemeyi hem de şifreyi falan fişman mallıktan unuttum. Neyse ki iletişime geçip bir şekilde hallettim. 

Dediğim gibi ygs ye tekrar gireceğim. Hayatımda yapmak istediğim şeyler var. Bu yüzden bu sorumluluğu da üstlenebilir miyim bilmiyorum. Ben buraya sadece soruları yüklemek için geldim. Eğer ileride burası büyürse -yani insanlar artık Wattpad'in bu hallerinden bunalıp umut ararken burayı fark ederlerse- takipçiler de destekçi olursa belki -belki diyorum boş yere umut veremem- buranın devamı gelebilir. Çünkü hesaba göz attım ve işler sadece laftan ibaret ve maalesef söylemeliyim ki böyle protesto olmaz. Yapılan işte kimsenin adamakıllı destekçi olduğunu görmedim belki bir iki kişi fakat değişim için ruh gerekir ve o ruhu da burada bulamadım.

İç açıcı bir yazı değil biliyorum ama baksanıza. Buradan gidenler başta ciddi ciddi inançlıydı ve bir şekilde inançları anlıyor musunuz toz duman oldu. Keşke Wattpad'de temizlikçiler olsa ve bu temizlikçiler istenmeyen hikayeleri puf diye ortadan kaldırsa. Ama sadece siteyi tepe tepe kullansın diye insanların önüne koymuşlar resmen. Bu hesabı silip silmemeyi de bana bıraktılar fakat açık bir kapı bırakıp silmiyorum. Bir kaç admin gerekli olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu site bunaltıcı olmaya -yani bu siteye girerken bile cidden zorlanıyorum artık bunu da göz önüne getirin.- bunaltıcı olmayı da geç oldu hatta bence. Adminlik için mesaj atabilirsiniz, belki -yine belki diyorum- bir umut düzelir.

Çok uzatmadan benden istenileni yapıp buraya soruları bırakıyorum. Belki bu bölüm burayı okuyanlara ilginç gelir ve hikayeyi okumayanlar sorulardan sonra hikayeye de göz atarlar. Kendinize iyi bakın.

Sorularla ilgili not: Soruları hazırlayanlar her bölümü okuyup da sormuş, bu yüzden cevaplayacak olanlar -gerçi ne kadar kişi cevaplar onu da bilemem- ama bu sorunun cevabı hikayede zaten var demesin. Sadece cevaplasın olur mu? Ve bunu da çaktırmadan yazsın. Örneğin:

Soru: Sizce y kişisini kim öldürdü?

+haha tabi ki x kişisi öldürdü ... bölümüne bakarsanız görürsünüz'' 

diye değil...

+bence x kişisi hehehe

diye yazsın.

SONUNDA SORULAR

1-)Sizce bermuda adalarını yerle bir eden şey neydi? Bir meteor mu? Bir uzay aracı? Ya da başka bir şey ise sizce nedir?

2-)Hikâyede geçen tarihe bakacak olursak, hikâyedeki karakterlerden yaşça büyüğüz. Kime neyi öğütlemek ya da söylemek isterdiniz?

3-)Hikâyede o döneme ait teknolojik nesneler barındırdığı oldu. Hangisine sahip olmak isterdiniz?-Bu soruyu hazırlayan admin yapay zekâyı isterdi. Karşılıklı oturup iki lafın belini kırardık. :D

4-)Sizce Melisa'nın rüyasında gördüğü sarışın kız kim? İleride onu ilgilendiren bir yerde olacaksa bu ne olabilir?

5-)Yine Melisa'nın rüyasında gördüğü Barclay sadece bir komutan mı? Eğer öyleyse ve madem Melisa kan ve savaştan bu denli nefret ediyorsa neden Barclay'ın yanında durdu?

6-)Sizce Melisa'nın kocası gerçekten öldü mü?

7-)Peki Barclay'a ne oldu? Hikâyeye göre söylemediği işleri olup sürekli kaybolup dururmuş. Neler olabilir bakalım o işler?

8-)Melisa ve Elena bu yolda tanıştığı bir Türk'ün evinde kalmıştı. Fakat bizce bu güvenmeleri için yeterli bir sebep değil. Evlerinde kalacak kadar ne oldu da güvendiler?

9-)Melisa'nın verdiği bir söz vardı. Ne tür bir söz vermiş olabilir?

10-)Artemis grubu mu? Karadağ grubu mu? İkisini de dene, tarafını seç! :D

11-)Yine bir taraf sorusu. :D GRİ mi? Yoksa i-19 mu?

12-)Hikâyede okuduğunuz bölüme kadar sevdiğiniz karakterler kimlerdi?

13- )Hikâyede okuduğunuz bölüme kadar böyle nefret ettikleriniz kimlerdi?

14-)Hikâyede en ilginç bulduğunuz kısım?

15-)Hangi karakterin yerinde olmak isterdiniz?

Güle güle etiketleyin iki üç kişiyi de belki gören olur. Adminliği düşünen varsa mesaj atıversin bakem, ısırmam.

 Adminliği düşünen varsa mesaj atıversin bakem, ısırmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattpad KoruyucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin