Evvvet arkadaşlar! Bugün buraya bu yazıyı atmamızın sebebi maalesef çok sonradan gördüğümüz ve Wattpad'i de ilgilendiren bir kampanya.
change.org sitesini biliyorsunuzdur, bilmeyenler için de söyleyeyim change.org hayvan hakları, insan hakları, doğa, çevre sorunları vs. bir çok sorun için insanların imza kampanyalarını bu platformda başlattıkları bir sitedir.
Bu siteyi söylemekteki amacımız mı ne?
Elbette 'Wattpad'ten pedofili, ensest ve tecavüz hikayeleri kaldırılsın!' başlığı altında yapılan kampanyaya sizin de yardımcı olmanızı istememiz. Kampanyaya destekte bulunan 2.386 kişi var ve 2.500 destekçiye ulaşmak için de 114 imza daha gerekiyor. Biz de diyoruz ki gelin siz de bu işe bir el atın. Ayrıca Bu kampanyanın teslim edileceği kurum ise:
-no-reply@wattpadmail.com
-Wattpad
-mail1.wattpadmail.com
Yani diyeceğimiz şu ki imzalar tamamlandığında kampanya Wattpad'in kendisine yollanacak.
Kampanyaya ulaşmak için 'Wattpad'ten pedofili, ensest ve tecavüz hikayeleri kaldırılsın!' başlığını aratabilirsiniz ya da size bir kolaylık, bu satırın yorum kısmına bıraktığımız linke tıklayın. (bu satıra yorum çok yapmayın da sonradan görecek insanlar linki şıp diye bulsunlar.)
Multide olsa da işte kampanyanın örnek bir resmi efem.
Bu arada size söylemek istediğimiz başka bir şey daha var. Evet çalsın bakalım davullar.
Wattpad Koruyucuları adındaki hikayemiz kurgu olmayanda sıralamaya girmiş bulunmakta! Tamam, belki sıralamada 469. olsak da hey, sıralamaya girdik! Bu da bir başarı, lök diye 1. olacak halimiz yok ya. Alalım bir alkış.
Bunun dışında söyleceğimiz hikaye alımlarımız devam ediyor. Sıradışı, klişe unsurları içeren yazımların, tecavüzü, ensestliği, +18 ögelerin doldurulmadığı, bildiğiniz hikayeler -hikayeniz de olabilir- varsa gelin profile çökün. Çekilişe dahil edelim. He bu arada elbette profilde önerilen hikayeleri okuyor ve kontrol ediyoruz. 'O' hikayeler değil oylamada çekilişte bile yer almayacak içiniz rahat olsun. Popüler olmak için burayı kullanmayı düşünen varsa ayık olsunlar.
Yoksa dışıng dışıng. (Şaka tabi ama uyarıyı dikkate almaları iyi olur.)
Birinciliğe doğru koşmak için çökün bakalım oylara ve yorumlara!
(Ve herkesin sesimizi duyması için de arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Koruyucuları
Kurgu OlmayanEvet, burada toplanma nedenimizi biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız ben söyleyeyim. Wattpad'in hikaye sıralamasında büyük değişiklikler yapmak için buradayız. Bunun nasıl olacağını merak edenler bioya lütfen göz atsın. Burası bir nevi kitap kulübü ve du...