Selam Wattpad'in başını eğdirmez, 'şurda düzgün bir hikaye yok mu yaa,' diyen,alışagelmiş düzene karşı ayaklanan koruyucuları! Evet o siz oluyorsunuz.
Sonunda beklenilen o çekiliş zamanına gelmiş bulunmaktayız. Film tanıtım fragmanlarındaki anlatıcı edasıyla söylüyoruz:
7 öneri.
Seçilecek olan sadece 3 hikaye.
Ve yapılan oylarla sadece bir tanesi okunacak.
Evet arkadaşlar üç tane hikayeyi çekilişle birlikte seçeceğiz ve hikayeleri oylamanız için bir bölüm daha paylaşacağız. Bizce zevkli olacak. Hikayeler birbirleriyle kapışacak. 'Ya, iyi güzel de herkes düzgün hikaye mi önerdi de onları seçeceksiniz?' diyenler, sözümüz size.
Elbette herkes tam tamına bir hikaye yazmıyor. Fakat siz de sıralamayı hak eden hikayeler okumayı istiyorsunuz. Bunun için çekiliş yapıldıktan sonra, çekilişe dahil etmediğimiz hikayeleri bunların nedenleriyle birlikte bir raporlar hikayesinde toplayacağız. Yazılan raporlar halihazırda hepsi çekiliş zamanının bitmesini bekliyor. Hiçbir şey boşa gitmeyecek.
Vee haftanın okunacak hikayesi hakkında sohbetlerimiz olacak! Düşünsene topluca aynı hikayeyi okuyup burada 'Ya evet, o kısımda ona çok gıcık oldum.' ya da 'Ben onun yerinde olsaydım var yaa...' şeklinde cümleler kuracağız. Bir kitap kulübünde olduğu gibi! Bu sizce de güzel değil mi?
Diyeceğimiz başka bir şey daha var. Sıralamada bir günde tam olarak 194 basamak atlamışız! 302. sıralamaya yerleştik. Bu gurur tüm Wattpad Koruyucularının!
Önceki bölümde bahsettiğimiz kampanyanın da gerekli imza sayısı 114'ten 73'e düştü!Kampanyadan haberi olmayanlar bir önceki bölüme baksınlar efem.
Daha yolumuz uzun, önümüzde bir çok sıra ve amaç var. O yüzden herkes oylara ve yorumlara çöksün bakalım!
Arkadaşlarınızın bundan haberi var mı?Onları etiketlemeyi unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Koruyucuları
Não FicçãoEvet, burada toplanma nedenimizi biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız ben söyleyeyim. Wattpad'in hikaye sıralamasında büyük değişiklikler yapmak için buradayız. Bunun nasıl olacağını merak edenler bioya lütfen göz atsın. Burası bir nevi kitap kulübü ve du...