1. Wattpad Koruyucuları Kulüp Oylamaları'na hoş geldiniz! Herkese yeniden merhaba!
Herkesin bu kulüpte belkide asıl beklediği kısımdayız şu anda. Evet belki çok olmasa da belirli bir yol katettik, bu noktaya bile gelemeyeceğimizi düşünenler de oldu ama neyse ki herkes bekledi ve bunun için de teşekkür ediyoruz, bizden umutlarınızı kesmediniz. Sonunda oylamalarla haftanın okunacak hikayesini belirleyebileceğiz!
Çekiliş sonucunda iki bilim kurgu ve bir de gizem/gerilim hikayesiyle karşınızdayız. Üç hikaye de ayrı güzel, tabi bu size göre değişeceğinden oylama çekişmeli geçecek ve aralarından sadece bir hikaye seçilecek.
Hangi hikaye olduklarını merak ediyorsunuzdur,sizi Acun'un yaptığı gibi meraktan kıvrandıralım mı? Hı-hı?
İstemiyorsanız o zamaaan Wattpad Koruyucuları iftiharla sunar! Yalnız önce şunu belirtelim, oy vermek için seçtiğiniz hikayenin başlığının koyu renkli yazıldığı satır içi kısmına yorum atmanız yeterli. Bir de mızıkçılık yapmayın. O kısma bir tane yorum atın o kadar. Ayrıca koyu renkli yazılan başlıkların yorumlarında konuşma başlatmayın ki bir haksızlık olmasın. Oy vereceğiniz hikayenin başlığına bir tane yorum yazın yeter, zaten anlamayanlar için de parantezde belirteceğiz. :)
Ne diyorduk? İşte hikayeler!
❀❀❀
MÜPHEM (Oyunuz MÜPHEM'se buraya yorum atın.)
Tür: Bilim Kurgu
TANITIM:
I. SIZINTIDünya daha Atlas Okyanusu'na düşen gök taşının verdiği şoku atlatamamışken, III. Dünya Savaşı'nın yaptığı darbe çok ağır gelmişti. Değişen planlar, değişen gündemler getirmişti ve gizemli gök taşı ile Bermuda probleminin dosyaları kapatılıp unutulmaya yüz tutmuştu. Oysa milyonlarca insandan bihaber yürütülen bu gizli hazırlık, sadece değişim geçirmiş Bermuda Adaları'nı ve Amerika'yı ilgilendiren bir sorun değildi.Tüm bunlara rağmen kendini bu meselenin göründüğü gibi olmadığının farkında olan ve işin başındakileri bozguna uğratmayı planlayan birilerinin olması, her zaman güçlülerin yazdığı senaryonun gerçekleşmeyebileceğini sorgular nitelikteydi.Unutulan Bermuda'ya ayak basılması ve araya gizemli şahısların girmesi, III. Dünya Savaşı'nı aratmayan bir dehşetin başlangıcı olacaktır.
KLİNİK (Oyunuz KLİNİK'se buraya yorum atın.)
Tür: Gizem/Gerilim
TANITIM:
Gizemli bir geçmişi içerisinde barındıran görkemli yapı Windsor Ruh Sağlığı Kliniği, bu sefer kapılarını yeni psikiyatr Annabelle Clarke' a açtığında o da dahil hiç kimse kliniğin bu denli esrarengiz olaylarını tekrar yaşayacağını tahmin edememişti.Tarihi binanın her bir odası, uzun karanlık koridorları, antik tabloların ve eski resimlerin döşendiği ahşap duvarları, muazzam büyüklükteki bahçesi ve yanı başındaki büyük Windsor ormanı ile buraya hayran olmamak elde değildi. Kliniğin her bir hastası ve doktoru uzun bir inceleme süreci sonrası burası için özel olarak seçilmişti. Annabelle' de en büyük dileği olan hastaneye kabul edildiğinde hayatının en büyük deneyimini yaşayacağını biliyordu. Bilmediği ise, burada yaşayacağı tecrübeler sadece hastalar ile sınırlı kalmayacaktı.Sebebi belli olmayan gizemler ve cinayetler ne zaman son bulacak ?Gerçeklerin peşinden koşmaya nereye kadar cesaret edebileceksin ?Ölüm seni çağırıyor!...
Son Umut - Arayıcılar (Oyunuz Son Umut - Arayıcılar'sa buraya yorum atın.)
Tür: Bilim Kurgu
TANITIM:
Dünya, daha önce hiç görmediği ya da öyle sanılan yeni bir zeki yaşam formu ile tanışıyor.Devasa uzay gemisi fark edileli tam 50 yıl geçti. Bu uzun yolculuğun sonundaysa dünya tarihinde görülmemiş, vicdanların, umutların ve ırkların çarpıştığı sıra dışı bir savaş yaşanacaktı.Hayatlarını ülkelerine, savaşlara ve silahlara adamış ve bu uğurda her şeylerini kaybeden 5 mükemmel asker bu görev için seçildiler. Arayıcılar!Kaybedecek hiçbir şeyleri yoktu, birbirlerini tanıyana kadar...Sadakat, Vicdan, Sevgi, Aşk... İnsanlığa dair tüm duygular sınanacak, tüm dünya vazgeçtiğinde umut bir kez daha fısıldayacaktı.❀❀❀
NOT: Bize kalırsa tanıtımlardan çok gidip siz kendiniz hikayeleri bir inceleyin, öyle oy verin. Tabi gönlünüz nasıl isterse öyle de yapabilirsiniz size kalmış orası.
Belirlediğimiz vakte kadar oylamanızı yapın. Tabi bu ne zamana sonlanacak orası sürpriz. Yarın da olur, bir saat sonra da. :) Kulübümüzün ilk hikayesini seçin bakalım! En çok yorumu, oyu ya da her neyse alanı bir sonraki bölümde sizinle paylaşacağız. O zamana kadar, kendinize iyi bakın, hoşça kalın!
(Sen de arkadaşlarını etiketleyip sesimizi duyurabilirsin!)
EDİT: Arkadaşlar biliyoruz, 1. oylamadaki hikayelerin bazılarının okunmaları yüksek gelmiş olabilir, fakat yeni başladığımızdan ve önerilen hikaye az olduğundan böyle oldu. Arada elediğimiz, raporlara katacağımız hikayeler de vardı. Bu yüzden şimdilik 1. oylama böyle olsun. Önümüzde daha seçilecek haftanın hikayeleri olacak. Şimdilik mazur görün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Koruyucuları
Kurgu OlmayanEvet, burada toplanma nedenimizi biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız ben söyleyeyim. Wattpad'in hikaye sıralamasında büyük değişiklikler yapmak için buradayız. Bunun nasıl olacağını merak edenler bioya lütfen göz atsın. Burası bir nevi kitap kulübü ve du...