S Pansy jsme si jednou zatančili a potom jsme se odsunuli stranou. Najednou kolem prošla dívka v růžových šatech.
Nádherně voněla. Šla ladně jako nějaký anděl. Skenovat jsem její boky, pás, ramena a i jiné části.... No co, jsem taky jen muž.. Její hnědé vlnité vlasy přitáhli můj zrak hned potom. Neměla je jako Pansy. A smála se. Usmívala se a bavila. Za přítomnosti gorily jménem Viktor Krum. Chtěl jsem být na jeho místě.
Začal s ní tančit. Zářili jí oči.Stál jsem tam jako smyslů zbavený. Až v následující vteřině jsem si uvědomil, na koho se koukám.
Hermionu Grangerovou. V tu chvíli jsem pochopil Williama.Zavřel jsem oči. Jen na chvíli. Ocitl jsem se v hradu. V nějaké místnosti, kterou jsem neznal. Oproti mě stál blonďák s bouřkovýma očima - Malfoy. A podle oblečení ze středověku.
"Jsem William Malfoy. Četl si můj deník, že?" Zeptal se přesto, že znal odpověď. Pokračoval.
"Vzal jsem Parsonovou. Ale srdce křičelo, abych si vzal tu, které jsem nadával. Parsonová mě zničila. Nedělej to. Prosím, pouč se z mé skušenosti."
"Jak? Co mám udělat? Vždyť ji má kolem prstu omotanej Krum." vyštěkl jsem nabubřele.
"Bojuj o ni. Kašli na svou pověst. Ty jsi Malfoy jen jménem. Jméno nic neznamená. Duší Malfoy nejsi. Ani já. Jsme si podobní. Otci nám poroučeli, nebyli jsme s tím šťastní a ona, ta hnědovláska to bude chápat. Věř mi. Věř sobě a svému srdci."
ČTEŠ
History and Malfoy [1.díl DOKONČEN]
FanficJedna jediná kniha. Jedna jediná vzpomínka. Jeden jediný čin. !Upozornění : chystá se druhý díl!