Kılavuzum Bir Zompir.(1.Bölüm)

279 31 13
                                    

The Sun gazetesinden bir alıntı (1984) ;

Cambridge caddesinde yaşıyan Carter ailesi, komşuları tarafından olağan üstü bir durum ihlalinde ihbar edildi. Doğa üstü bir madde üreten kimyager Carter ailesi, yetkili polisler tarafından göz altına alındı. Şimdilik ne olduğu bilinmeyen bu maddenin adının "Zompir" olduğu söylentiler arasında yer alıyor. Kimyager Carter ailesinin soruşturması devam ederken bir yandan da ürettikleri madde ünlü bilim insanları tarafından araştırılıyor..

Derin çaplı araştırmaya alınan bu madde hakkında tek bildiğimiz şey canlı olmasıdır.

Carter ailesinin evi, olay yeri inceleme ekipleri tarafından incelendiğinde evin alt katında -bodrumda- bir laboratuvar olduğu keşfedildi. Bu keşif sonucunda ekipler laboratuvara yoğunlaşarak olayı çözmeye çalıştı...

Anthony Carter ;

Ben tüm kötülüklerin sorumlusu, ben bütün suçların zanlısı, ben hem katil hem kurban olan. Ben bin Tanrı tarafından lanetlenen zavallı kul. Ben uğursuz âşık, ben Tanrıların baş yardakçısı ve celladı, ben yediği ekmeğe, içtiği suya, soluduğu havaya, üzerinde yaşadıgı toprağa ihanet eden Anthony Carter..

Amy Carter ;

Ben bir kadınım. Tanrılar tarafından lanetlenmiş ve hayatının tamamında bu suçu taşımaya mahkûm edilmiş bir kadın. Yıllarca vicdan azabını üzerinden atmasına izin verilmeyen bir kadın. Ben yaptıklarının cezasını en ağır şekilde ödeyen bir kadınım. Ben ki çocuk sahibi olma yetisi elinden alınılmış zavallı, aciz bir kadın.

Harry Styles ;

Ben yıllarca bedenimde aynı yöne bakıp farklı şeyler gören iki insanı taşıdım, iki insanın isteklerini aynı anda yerine getirmeye çalıştım. İşin kötüsü, ne tümüyle biri ne de ötekisi olabildim, ikisi arasında bocalayıp durdum. Elimden gelse bu insanın birinden kurtulurdum. Ama bunu yapamadım. Ne çare ki Tanrılar, bu iki insanı aynı anda taşıyacaksın, demişlerdi bana. İstesem de buna karşı duramazdım. Bu yüzden onları barıştırmaya çalıştım. Bazen başardığımı da sandım ama sonuçta hep yanıldığımı anladım...

Zompir Sözlüğü ;

Yardakçı : Kötü işlerde birine yardım eden kimse.

Zompir : Çeşitli karışımlar oluşturularak üretilen bir madde. [Zom(bi) + (Vam)pir]

Anthony Carter → Hikayedeki ana karakterimizin (Lucy'nin) babası.

Amy Carter → Hikayedeki ana karakterimizin (Lucy'nin) annesi.

Merhaba ! :) Sanki bu bölüm hikayemizi biraz daha gizemli kıldı. Ee zaten bizde öyle olsun istiyorduk ;)

Bu bölümün kısa olduğunu düşünebilirsiniz. Ama biliyorsunuz ki size hikayeyi tanıtma çabasındayız. :)

Hikayemiz galiba biraz tutuldu. :D Yani biz sizlerin sevmesinden hoşlandık ama... Biraz daha tanınmış olsa iyi olurdu. :))  Her neyse.

Eleştirilerinizi bekliyoruz ! :)

Yazarlar :

@onedirectiondsi01

@1DVandiLove

- S & A

Kılavuzum Bir Zompir. (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin