Od rána jsem byla v jednom kole. Co jsem se vzbudila a nakrmila dvojčata, stála jsem v kuchyni a s Illou chystala jídlo na odpoledne.
Byl už duben, vlastně jeho konec a to znamenalo, že dvojčata slaví narozeniny. Vyšlo to přesně na dvacátého, takže to bylo oficiální.
Všichni se měli dostavit ve dvě, takže jsem sice měla dost času, ale ten dort se dělal celkem dlouho. Já se teda pustila do dortu a Illa do jednohubek a dalších jídel, které jsem chtěla nachystané.
Nebylo to nic lehkého a dort jsem dělala po dlouhé době, ale nakonec to nebylo tak hrozné. Stejně, byl jim jen jeden rok, takže si to ani nebudou pamatovat. A pro jistotu ho ani nebudeme fotit.
Když do dvou zbývala jen půl hodina a dort se chladil v lednici, šla jsem se taky nachystat. Sirius měl mezitím práci s Malou a Eliasem, kteří od doby, co se naučili chodit, utíkali z jednoho místa na druhé a nešlo je udržet na jednom místě déle než minutu.
Zvládal to ale bravurně. Zastavila jsem se mezi dveřmi a potichu je pozorovala. Získal si jejich pozornost tím, že nechal po pokoji pobíhat svého patrona ve tvaru psa.
Vytáhla jsem svoji hůlku a tiše řekla : ,,Expecto patronum."
Z mé hůlky vylétlo modré světlo a zformovalo se psa, respektive feny. Byla o něco menší, než Siriusův pes a ihned se za ním rozběhla.
Jakmile si jí druhý patron všiml, začali spolu dovádět. Přilákalo to Siriusovu pozornost a otočil se směrem ke mně.
Usmála jsem se a přešla k nim. Mala mi ihned skočila do náručí.
,,Už jsi hotová?" zeptal se a pocuchal Eliasovi černé vlásky.
,,Jo," vydechla jsem a natáhla se pro polibek. ,,Teď už se musím jenom převléct."
Vyhoupla jsem se na nohy, vzala na ruky Eliase a zamířila s ním do ložnice. Sirius udělal to samé s Malou a následoval mě.
Zavřela jsem dveře, aby děti neutekly, a položila syna na zem. Nechala jsem znovu Siriuse s dětmi samotného a vlezla do sprchy. Jenom jsem se rychle opláchla a zase vylezla ven.
Sirius už měl převlečeného Eliase a oblékal i sám sebe. Malu jsem měla na starost já.
První jsem oblékla ji a potom i sebe. Nebylo to sice nic formálního, ale přece jen to byla oslava. Male jsem tedy oblékla šatičky a sobě kalhoty a košili.
Když jsme byli všichni hotoví, vrátili jsme se zpět do obývací pokoje.
,,Hlavně je nesmíme pustit do kuchyně," řekla jsem a sama tam zamířila. Chtěla jsem vědět, jak vypadá dort a zbytek nachystaného jídla.
Sušenky se chladily na parapetu, zatímco na lince Illa zalívala konvici s čajem. Přešla jsem k lednici a otevřela ji.
Dort vypadal v pořádku, stejně tak i jednohubky a různé pochutiny, které Illa nachystala. Usmála jsem se a zamířila zpět do obýváku.
V půlce cesty mě však vyrušil zvonek. Podívala jsem se na hodiny a hned mi bylo jasné, kdo zvoní.
Vzala jsem za kliku a dveře otevřela. Jak jsem čekala, za dveřmi stála Lily s Jamesem. Její zakulacené bříško bylo dobře vidět i přes cestovní plášť, který na sobě měla.
Usmála jsem se ještě víc a pustila je dovnitř. Ihned jsem vtáhla Lily do objetí, ale jen do takového lehčího. Následovalo objetí s Jamesem.
ČTEŠ
First war [#2; CZ HPFF]
FanfictionŠkolní léta skončila a Nicole se svými přáteli vstupuje do života plného práce a nebezpečí. Lord Voldemort nabírá na síle a shromažďuje stále více Smrtijedů, umírá čím dál víc nevinných mudlů, kouzelníků z mudlovských rodin, ale i samotní kouzelníci...