בוקר הגיע השעון מראה כבר 9:00, ואני לא עצמתי את העיניים לרגע, יונתן ואני נשארנו ערים עד 3 ואז המתוק שלי פרש לישון. אני הלכתי למיטה שלי הסתכלתי על ציור התקרה שאני ציירתי שבו מצויר לביאה ושני אריות אבא יונתן ואני . לא הפסקתי לחייך לרגע, התגעגעתי לתחושה הזאת , התחושה של הצריבה בידיים , האנדרנלין הגבוה מידי , הדופק המהיר , כל כך הרבה זעם משתחרר סוף סוף . לא היה אכפת לי הקהל או הכסף באותו רגע שאגרופי פגש בפנים של מאיה , חשבתי על הגאווה, הזעם המחודש, הרצון לשחרר את החיה שבי . קמתי ממיטתי הולכת לכיוון המטבח להכין לי כוס נס קשה לי ולהכין ארוחת בוקר ליונתן , אני לא אוכלת על הבוקר . הכנתי נס ושתיתי ממנו במהירות כאילו הוא סם חיי, אחח הייתי צריכה את זה . הוצאתי מחבת שמתי שמן זית עליה , הוצאתי את הביצים ,שוברת אותם, מערבלת ושופכת אותם על השמן הלוהט . בזמן שאני מכינה את החביתה חשבתי על היום. אולי אעשה יום כיף לי וליונתן . נישאר לי מהכסף שנתנאל נתן לי 5,000. אני יכולה להרשות לעצמי לקנות ליונתן בגדים ב2,000 שקל . מגיע למתוק שלי . הפכתי את החביתה ואז הרגשתי את ידיו של יונתן מחבקות אותי מהצד . חיבקתי אותו ביד אחת , הוא התכופף כך שראשו הגיע לכתפי נשען עלי , נישק אותי בלחי ואמר " שניים סוכר " וברח ובצחוק לפני שיכולתי לזרוק עליו נעל . מניאק קטן . הוא בדיוק כמוני , מכור לקופאין. הכנתי לו את הנס שלו לקחתי את החביתה המוכנה שמתי לו בלחמנייה עם התוספות הקבועות, חומוס ועגבנייה . הוא יצא מחדרו עם טי שרט שחורה ומכנס דק ארוך פיגמה , הסתכל על האוכל בתאווה ורץ לשולחן. דופק את הביס הראשון ונאנח. בעוד פיו מלא באוכל הוא מסתכל עלי בתמימות " מה ?" צחקתי למראה לחיו הנפוחות מאוכל והחומוס על אזור האף שלו . הוא צחק איתי , ישבתי לידו שותה את הנס שלי בשתיקה ואז הוא פצה את פיו " אני מניח שאין מה לדבר על אתמול" הוא אמר בקול אדיש הסתכלתי עליו ואמרתי "ניצחתי , בקלות יחסית אבל ניצחתי . לא משהו שאמור להדאיג אותך יון יון " הוא הנהן בחצי חיוך ואז עיניו זינקו לשעון הקיר . עיניו נצצו וחיוכו גדל הוא הסתכל עלי ואני הנהנתי בחיוך . כן לא קורה הרבה שהוא נשאר בבית , אני ואבא תמיד דאגנו שהוא ילך לבית ספר איתי . כל יום . ואז שיתפתי אותו בתוכניות היום " טוב אתה מתארגן עכשיו . ואנחנו נוסעים ליום כיף בתל אביב . אני גם קונה לך בגד ים והולכים עם איתי וטליה לים היום בערב עם אוכל . " אמרתי במהירות וצופה בעיניו זוהרות ואז עצב נכנס בהם " בר אני לא רוצה לבזבז לך כסף " אמר בראש מושפל . שמתי ידי על ידו בניחום " זה יעזור לך אם אני יאמר לך שיש לי מספיק כדי לבזבז על הבית חשבונות וגם עלינו. וגם לחסוך " הוא הסתכל על עיני , מחפש שקר אך כשראה שאני לא עושה את עצמי .הוא הנהן וקם בחיוך ענק להתארגן . סיימתי את הנס והלכתי גם אני להתארגן . גינס שחור וחולצה צהובה עם כתוב בשחור צמודה , נעליי סניקרס שחורות ,ניפוח שיער ויוצאת מהחדר . רואה את יונתן מחכה כמו ילד טוב מרוגש . לקחתי את המפתחות ואז זרקתי לאוויר בהומור " מקווה שהתגעגעת לטרביס?" יונתן לחש "פאק" באימה בעוד אני צחקתי .
YOU ARE READING
street fight
Romance" היי אני לא צריכה להציג את עצמי ...אתם בטח שמעתם עלי... מהרחוב" "הסתכלתי לה בעיניים ומה שראיתי הפחיד אותי ....ריק.." בר נערה בת 18 אשר גרה בשכונות הקשות ביותר ברמלה..אימה בכלא ואביה עובד יום ולילה כדי לפרנס אותה ואת אחיה הקטן ...יום יום הוא מאבק עד...