Hazamentem, lehuppantam az ágyamra, majd tárcsáztam Bonniet.
-Igen?-szólt bele.
-Szia Bonnie.
-Szia miujság?
-Szakítottam Mattel-vágtam rá.
-Komolyan?-kérdezte döbbenten.
-Aha.
-És hogy fogadta?
-Rosszul, elég rosszul. Azt mondta, hogy nem hiszi el, hogy már nem szeretem, aztán felállt és elment.
-Minden rendben lesz, majd...
-Nem, nem lesz-vágtam a szavába-nem láttad, hogy nézett rám. Gyűlöl engem.
-Majd megnyugszik, ennek így kelllett történnie. Jól dötöttél.
-Gondolod?-kérdeztem bizonytalanul.
-Igen.Augusztus 31. Vasárnap
Eltelt a nyár, holnap kezdődik az iskola. Rengeteg dolog történt velem a nyáron és a szünet előtt, jó és rossz is egyaránt, de összeségében szerintem egészen jól telt a vakáció.
A tanévet végül sikeresen befejeztem. Bár a tanulás elég nehezen ment és az anyagot is nehezen tudtam pótolni a történtek miatt, de a tanárok kedvesek voltak velem és azt hiszem kicsit engedékenyebbek is, mint a többiekkel. Megértették, hogy nehéz volt nekem, és hogy bármennyire is próbáltam nem nagyon tudtam a tanulásra koncentrálni. Remélem, hogy Jeremyvel is kíméletesek voltak. Igazából nem nagyon tudom hogy zárta az évet, mert nem volt hajlandó megmutatni a bizonyítványát. Jeremy a baleset óta nagyon megváltozott. Nem beszél velünk egyáltalán, és ha igen, akkor se túl kedvesen. Mogorva, undok és hát ... drogozik. Amit nagyon remélek hogy abbahagy , még az új tanév kezdete előtt.
Na de vissza a sulihoz. Június végén volt egy tanévzáró buli, amit bár segítettem megszervezni, de kihagytam mivel semmi kedvem nem volt a bulizáshoz. Miattam Bonnie és Caroline is kihagyta a bulit, és nagyon hálás vagyok azért, hogy ezt megtették értem. Még Caroline is pedig ő a rendezvényszervező bizottság elnöke, és mindig mindent megtesz azért, hogy minden tökéletes legyen elejétől a végéig.
Nyáron is nagyon sok időt töltöttem velük. Voltunk kávézni, többször voltunk a Grillben, és sokszor elmentünk fürödni is a közeli tóhoz plusz néhány ember társaságában. Matt is ott volt, aki úgy nézett rám, mint aki meg akart volna ölni. Kétlem, hogy megbékélt volna, mivel sosem köszönt vissza, és egyetlen halvány mosolyt vagy felmosolyt sem láttam az arcán amikor a közelében voltam. Mindegy, idővel majd biztosan jobb lesz.
Jenna mielőtt hozzánk költözött egy másik kisvárosban lakott egy erdő mellett körülbelül egy órára innen. De mivel most már velünk lakik úgy döntött, hogy eladja a házat. Mielőtt megvált volna tőle odautaztunk két hétre egy kis ,,nyaralásra". Azt mondta jót fog tenni a környezetváltozás, és igaza volt. Valóban jót tett.
Agusztusban volt a szülinapon, amire Caroline egy hatalmas bulit akart rendezni, de szerencsére sikeresen lebeszéltem róla. Bár így utólag ha belegondolok magam sem tudom, hogy sikerült ezt összehoznom, mivel Caroline általában nagyon makacs, és ha egyszer elhatároz valamit, akkor a mellől nem tágít. Na mindegy is, a lényeg az, hogy nem volt buli. Helyette ő, Bonnie és én elmentünk sátorozni a vízesés mellé. Először csak leültünk egy pakrócra beszélgettünk, és néztünk ahogy a lemenő nap gyönyörűen csillog a fodrozódó vízen.
Amikor kezdett besötétedni felálítottuk a sátrat és raktunk egy tábortüzet is, ahol mindenfélét sütögettünk. Az egész annyira hangulatos volt. Az az este életem legszebb élményei közé tartozik.
Sziasztok! Itt az új rész. Nagyon sokat gondolkodtam rajta, hogy hogy legyen. Végül úgy döntöttem, hogy így oldom meg június végét és a nyári szünetet. Ha tetszett ez a rész kérlek jelezzétek kommentben.😊
YOU ARE READING
Vámpírnaplók- Összetört világ
ParanormalA nevem Elena Gilbert. 16 éves vagyok. Egy kicsit sem nevezném szokványosnak az életem, ugyanis egy borzasztó dolog történt velem, ami miatt úgy éreztem, hogy mindennek vége. S amikor már úgy tűnt, hogy most már minden jobb lehet és hasonló, mint ré...