Yoongi elleriyle Hoseok'un gözlerini kapatıp çimenlerin üzerinde yürümesine yardım ediyordu. Hoseok araba durunca ayakkabılarını çıkartmıştı ve nemli çimenler ayağına değdikçe iyi hissediyordu. Sabahın 8'inde burada ne işleri vardı gerçekten merak ediyordu. Hala biraz uykusu vardı ama Yoongi'nin canlı ve heyecanlı havası onun uykusunu bir nebze açmıştı da.
"Gelmedik mi hala?" gözlerini kapatan elleri tutmuştu. Kalbinin ağzında attığını itiraf etmeliydi.
"Geldik. Çok az kaldı dayan." Yoongi'nin nefesi ensesini gıdıklıyordu ve arkadan yaslanmış olması yutkunmasına sebep oluyordu. "Tamam." geçiştirip adımlarını her ne kadar göremesede hızlandırdı.
"Yavaş ol Hoseok. Geldik işte dur." adımlarını durdurdu ve gözlerini kapatmış olan elleri bıraktı. "Çek o zaman ellerini artık." Yoongi dediğini yapıp gözlerini kapattığı ellerini çektiğinde ilk önce gözlerini ovuşturdu ardından karşısındaki harika görüntüye baktı.
"Güzel bir kahvaltıyı. Seninle böyle sessiz bir ortamda yapmak istedim." kollarını arkadan dolayıp çenesini Hoseok'un omzuna yasladı. "Harika burası."
Bir ağacın dibinde resmen yarım açık çadırı andıran mavilerle döşenmiş bir piknik yeri ve harika yemekler,kahvaltılıklar vardı. Hemen koşup boş yere oturdu. Yoongi, onun bu sevincine daha çok sevinmişti açıkçası.
Onu mutlu etmek istiyordu. Her şekilde. Ve bunu elinden geldiğince yapacaktı da.
Manzara mükemmeldi. Etraf yeşillik ve evlerin gözden uzakta olduğu bir yerdi. Sessizdi. Hafif rüzgarlı havada onunla baş başa burada kahvaltı yapma düşüncesi Hoseok'u titretmişti.
"Hazır aldım hepsini ama ne yapayım yemek falanda yapamıyorum ki." Yoongi omuz silkip konuştuğunda kahkaha attı ve kafasını omzuna koydu. "Sorun yok Yoongi. Yanımda olman yeterli. Teşekkür ederim."
Birbirlerine asla kırgın kalamayan ikili, birbirlerinden öylesine memnundu ki. Hoseok, başlangıca değilde gelişme sürecine bakıyordu her şeyin. Onunla, harika bir birliktelikleri vardı. Ve asla onu seçtiği için pişman olmamıştı. Olmayacağını da biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild¹ :: YoonSeok ✔
Short StoryYoonGi : Görmediğin çok şey var. YoonGi : Ben gibi. [Wild serisinin birinci kitabıdır.] ||19.05.2017||