Wild¹-57

3.5K 361 82
                                    

Hoseok'un babası, bir iş adamından çok mafya gibiydi. Sert,soğuk ve ciddi havası... Azimli, tuttuğunu kopartan,güçlü karakteri onu bulunduğu iş hayatında saygın bir mevkiiye taşımıştı. Yoongi,onun hakkındaki övgüleri ve korkuları çokça işitmişti yani korkması pekala,normaldi.

"Min Yoongi, gazetecisin ve oğlumun sevgilisisin. Gerçekten seviyor musun yoksa iş için onu kullanıyor musun?"

Yoongi, daha ilk dakikada ona sorulan ağır soruyla afallasa da Hoseok'un meraklı bakışları eşliğinde konuştu.

"Onu seviyorum. Bir şeyleri saklamam yanlış olur farkındayım. Bu yüzden dürüstçe onun yanına gittiğim ilk zamanın, iş için olduğunu söyleyebilirim. Ama bundan sonra,şuan,hatta hiçbir zaman asla onunla olan ilişkim ile işimi karıştırmam."

Hoseok bu dürüst cevap karşısında kocaman gülümseyip babasının tepkisini ölçmek adına ona baktı.

Babası ile arası asla iyi olmamıştı. Birbirleriyle fazla iletişim içerisinde olmasalar bile, ona karşı saygısını asla bırakmazdı. Annesi, babasının sert mizacına rağmen daha naif ve sıcakkanlıydı. Ve şuan babasının yanında oturmasına rağmen sesini çıkartmamış ortamın havasını, Yoongi'yi kendi kafasında değerlendiriyordu.

"Ne kadar seviyorsun peki?"

Hoseok'un elini tereddüt etmeden tuttu. Korkak bir insan,asla değildi. Özellikle aşık olduğu kişiye olan sevgisini dillendirmekse, pekala bunu bu sefer heyecanlanıp,utanmadan halledebilirdi.

"Onunla evlenmeyi düşünüyorum."

Wild¹ :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin