Wild¹-36

4.5K 495 115
                                    

"Bay Jung, lütfen benimle de ilgilenir misiniz?"

Hoseok sesin geldiği yöne kafasını çevirdi ve kendisine gülümseyerek bakan bedene bakıp elindeki bardağı müşterisine verdikten sonra Yoongi'ye doğru ilerledi.

"Ne isterdiniz Bay Min?"

Pembe ve mavi loş bar ışığında Hoseok öyle güzel gözüküyordu ki. Yoongi yapacağı şeyi unuttuğunu hissetmişti. Hatta, konuşamayabilirdi bile. Her şey ona ilk günü hatırlatıyordu. Tek fark artık birbirlerini tanıyor olmalarıydı.

Yüksek ses müzik artık bir süre sonra uğultu misali duyulmaya başlamıştı. Yoongi bu yüksek müzik sesine alışmıştı her gün Hoseok'u görmek için geldiğinden dolayı.

"İstediğim şey sizde fazlasıyla mevcut izin verirseniz eğer kendim almak isterim."

Kocaman gülümsediğinde Hoseok ne dediğini anlamasa bile isteğini onaylamış ve beklemeye başlamıştı kendisine yaklaşan bedenin ne yapacağını anlamadan.

Yoongi hayatı boyunca hep cesur birisi olmuştu. Bir şeyleri yaparken tereddüt etmezdi yine de şuan bulunduğu durumda alacağı tepki onu korkutuyordu. Araları tekrar açılsın istemezdi ama gerçekten onu ilk gördüğünde yapmak istediği şeyi şimdi gerçekleştirmeliydi.

Hoseok'a biraz daha yaklaştı aralarında bulunan masaya rağmen ve dudaklarını yanağında bulunan gamzeye ardından da alnına bastırdı ve geri çekildi.

Hoseok şaşkınlıkla kendisine bakarken iç çekti.

"Ben bir su alsam... Soğuk olsa sevinirim. İçim yanıyor da."

Wild¹ :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin