"Güzel kokuyorlar değil mi?" Hoseok toprağın üzerine çiçekler yerleştirirken güneşte parmağındaki alyans parlamıştı. Yavaşça yanında bulunan bedene döndü.
"Teşekkür ederim... Benimle geldiğin için." Yoongi buruk bir tebessüm sunup eşinin elini tuttu güç vermek istercesine.
Evlenmişler,balayına gidip gelmişler ve Hoseok,Yoongi'nin teşviki ile buraya gelmeyi anca kabullenmişti. Gözleri dolu doluydu ama gülüyordu.
Gerçek ailesi bu toprağın altında huzur içinde yatıyor olmalıydı. Yavaşça toprakta elini gezdirip gülümsedi yeniden.
"Mutluyum. Eşim,her daim yanımda... Böyle birisi ile evlendiğim için mutlu olacağınıza eminim... O,iyi birisi." Yoongi'ye dolu dolu gözlerle bakmaya başladığında Yoongi ona sımsıkı sarıldı.
"Oğlunuza iyi bakacağım anne ve baba... Çok iyi bakacağım..." bu söz öylesine içtendi ki. Ne olursa olsun. Önceliği her daim Hoseok olacaktı. Buna yemin edebilirdi.
Onu seviyordu ve sözüne sadık kalacaktı.
Son.
-özel bölüm olmayacak öncelikle bunu belirteyim.
Hemen final yapma sebebim uzun zamandır sizi bekletmiş olmam. Daha fazla beklememeniz adına hemen yazıp bitirmek istedim.
Bu bittiğine göre Wild²-Jikook'a odaklanabilirim. Sizleri orada da görmek isterim teşekkürler bu zamana kadar yanımda olduğunuz için.
Seviliyorsunuz. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild¹ :: YoonSeok ✔
Short StoryYoonGi : Görmediğin çok şey var. YoonGi : Ben gibi. [Wild serisinin birinci kitabıdır.] ||19.05.2017||