Pohled Morryho
,,Morry, Morry, Morry!!" Řekl Vetus celkem uspěchaným ale přesto šťastným tónem. ,,Co je Vetusi ?"
Jedniný, co bych chtěl teď dělat, je točit video. Nemám na to náladu ale souhlasil jsem, protože jsme se oba na to video domlouvali něco málo přes měsíc. ,,Zapni nahrávání! Jde se točit! " Celkem ho obdivuju v tom, jak je vždy tak optimistický.
Pohled Vetuse
Donesu si pití a zavolám Morrymu.
,,Co je Vetusi?" Zněl celkem otráveně, doufal jsem tedy v to, že v průběhu videa se to zlepší.
Uprostřed videa
,,Celkem to video kazíš Morry."
,,Sorry, jsem celkem ospalej a tak."
,,Aha tak to chápu..nenatočíme to spíš zítra ?"
,,Jestli by ti to nevadilo tak souhlasím."
,,V pohodě, když tak pak napiš."
Odpojil jsem se z TS a šel se podívat na YouTube videa.
Pohled Morryho
Po ukončení hovoru jsem šel na Facebook. ,,Á hele přišla mi nová žádost." Když jsem rozklikl profil dotyčné osoby Mírně jsem otevřel pusu a pozvedl obočí, už při pohledu na její profilovku jsem nemohl uvěřit tomu, že by si mě chtěla přidat tak hezká holka ,,Jmenuje se Alex, heh pěkný jméno.." mumlal jsem si pro sebe. Krátké černé vlasy, zeleno-modré oči a krásný úsměv. Žádost jsem bez váhání přijal, Nečekal jsem, že by mi ještě ten den napsala a tak jsem se odhlásil z FB a šel si pustit nějaký film. V polovině filmu jsem ucítil vybraci telefonu, která třásla celým stolem. ,,Jej zpráva" Chvilku jsem čekal, než chat najel ale po pár sekundách jsem, už zprávu četl. Napsala :,,Ahoj" Hned jsem jí odepsal :,,Ahoj, jak se máš?" A tak dále a tak dále. Připadala mi celkem sympatická a milá, pak mi ale napsala, že by měla jít spát. Ani jsem se tomu nedivil, když bylo 3:18. Rozloučil jsem se a šel spát.
Pohled Vetuse
Koukáním na YouTube videa jsem snad zabil větší polovinu svého dne. Potom jsem ještě dodělával poslední úpravy na videu k tomuto týdnu.
Dopoledne
Pohled Vetuse
Probral mě studený čumák mého psa, který mi následně oslintal snad celý obličej.
Promnul jsem si oči a hned zapínal počítač. Čekal jsem, že Morry na mě, už asi dlouho čeká ale ne. Včera byl unavený myslel jsem, že půjde spát brzo ale tak nevadí no.
Pohled Morryho
Už pomalu vstávám z postele, když už nespím ležím tu, už další půl hodinu je tady něco špatně. Dal jsem si facku abych se konečně probral. Přímo jsem vyskočil z postele a lapl po mobilu. Měl jsem 3 nepřečtené zprávy 2 od Alex a jednu od Vetuse. Přednost měl Vetus, i když jsem byl víc zvědavý na zprávy od Alex. ,,Kde vězíš, myslel jsem, že tu na mě čekáš :D pak zavolej." Odpověděl jsem :,,Jo hned jsem tam !:D" A teď Alex :,,Ahoj" ,,Ty vážně ještě spíš? :D"
Bože to jim tak chybím jo ? Řekl jsem si pro sebe.
Vzal jsem si snídani a připojil se na TS. ,,ČAAAAAAU" ozvalo se celkem dost nahlas..ne celkem dost NAHLAS ,,Nazdar málem jsem o hluchl vole."
Pohled Vetuse
Už jsi to konečně zobrazil. Odepsal, že tu za chvilku bude šel jsem se osprchovat, asi si říkáte proč? Když mi napsal ,,za chvilku" ta jeho "chvilka" se vždy protáhne jak ho znám tak minimálně na půl hodiny.
Stihl jsem to tak akurát, protože asi tak po 5-ti minutách jsem viděl jak se Morry připojil.
Když jsem se ho na něco zeptal, vždy jsem mu tu samou otázku musel tak 2x - 3x zopakovat.
,,Morry co to s tebou sakra je? Jsi úplně mimo."
,,Sorry, je to tím, že ..."
,,No povídej."
,,Přidala si mě jedna fakt pěkná holka a.." nestihl to doříct a já mu skočil do řeči.
,,Jo tak holka, už tomu rozumím." Začal jsem se smát.
,,bydlí prý někde v okolí mě a ráda by se se mnou sešla." Pokračoval.
,,Tak to je super ne?"
Pohled Morryho
,,Jo to Teda jo." Řekl jsem sebejistě.
Ale v hlavě se mi ozývalo svědomí, internet je v dnešní době plnej uchylů. Co když je Alex nějakej 55 letej Josef širokej jako bagr, který mě chce využít pro ,,svoje účely" Musel jsem si to prostě ověřit.
ČTEŠ
Všichni zdrogovaní ?! /Morves
Fanfictionw/ CZman, Kůča, Tajki, Nelisa Moje první snaha o napsání fan fikce, kdyby se vám něco nezdálo, nebo by jste mi chtěli sdělit svůj názor. Klidně napište! děkuji za každý přečtení a hlas :D