Pohled Morryho
Zbývá asi půl hodiny do 14:00 pomalu jsem se začal oblékat, protože rybník mám od domu něco okolo 15 minut.
Pořád mi ale do hlavy nešla jedna věc.
Proč zrovna já?
Snažil jsem se to zahodit za hlavu a nemyslet na to. Do sluchátek jsem si pustil písničky a pozoroval okolí, bylo hezké počasí a já si připadal jako ve videoklipu.
Z povzdálí jsem viděl dívku v šedých legínách a černé trochu větší mikině s velkým nápisem Adidas.
Pomalu jsme se k sobě blížili blíž a blíž, až jsme od sebe stáli půl metru.
Řekla :,,Ahoj" a mile se usmála. Zapovídali jsme se. Často jsme se smáli ale někdy to byly opravdový blbosti. Oba jsme stáli na mole, bylo to dost starý dřevo, takže když mi Alex skočila na záda nedopadlo to moc dobře, spíš pro mě, protože jsem spadl do vody jen já. Alex stihla rychle zareagovat a odskočila do zadu, když jsem se z vody dostal měla z toho velký záchvat smíchu. Mě do smíchu zrovna nebylo ale při pohledu na ni jsem se pousmál.
Pohled Alex
Pane bože on vážně spadl do rybníku ? Vypadá jako mokrá slepice. Dost jsem se smála. Jelikož bylo hezky, svítilo slunce uschnul asi do půl hodiny.
Pohled Morryho
Chvíli jsme si povídali a pak na mě skočila znovu, něco vytahovala z kapsy a přitiskla mi bílou něčím napuštěnou látku k obličeji, chvíli jsem se bránil ale pak jsem podlehl. Uviděl jsem bílé světlo a pak ucítil pád na zem. Pomalu jsem se probudil ucítil jsem pouta měl jsem silnými uzly obmotány nohy k židli, nemohl jsem se hnout. Přes černou pásku, kterou jsem měl zalepeny ústa to bylo marný. Uslyšel jsem kroky, slyšel jsem je čím dál víc, až jsem ji uviděl. Alex. Přistoupila ke mě a silně mi strhla pásku. Začal jsem řvát :,,PUSŤ MĚ! ZAMKNEŠ SI MĚ DO SKLEPA ..." přerušila mě: ,,Chudinko poslouchej budeš dělat přesně to co ti řeknu." ,,NA TO TEDA ZAPOMEŇ! NEBUDU TĚ POSLOUCHAT!" ,,Ale ano budeš.." stáhla černý záves, byly tam 3 klece v 1 byl Tajki v 2 CZman a ve 3 Kůča. ,,To si ze mě děláš prdel ne ?!" ,,Vypadám tak snad ?" ,,Tajki měl slzy v očích, a vypadal bledě. Kůča byl šťastný a pokukoval po okolí sklepa.
,,Alex prosím pusť je, v hloubi své duše víš i ty, že to není správně." Pokusil jsem se aby se nad svým činem zamyslela. Jí to ale jen víc naštvalo. Obvázala mi ruce asi dvěma lany, následně mě kopla do zad a já spadl na tu ledovou zem.
Pohled Alex
Spadl na zem a já ho dotáhla do klece, byla asi 2x menší než klece ostatních pomalu se nemohl ani pohnout. CZman se začal smát, když jsem se na něj podívala ihned stichl.
Pohled Vetuse
Už 5 hodin není online, hovory nepřijímá a na sms nereaguje.
Zkusím zavolat Morryho mamce, jestli o něm něco neví. Po pár sekundách vyzvánění to vzala. Řekla, že má o něj strach a, že se ještě neozval. Musím s tím něco udělat. Podíval jsem se na ten rybník byl daleko od civilizace, od centra a od domů. Je to celkem odlehlé místo, ale přece jen tady nějaká "budova" je. Malej cihlovej domek. Není to k rybníku pár kroků, ale i tak je to nejblíž. Cesta od té budovy by mohla trvat okolo 10 - 15 minut. Musím s tím něco udělat ,protože každou minutou co budu sedět a čumět na ten rybník skrz monitor to může být horší a horší.
ČTEŠ
Všichni zdrogovaní ?! /Morves
Fanficw/ CZman, Kůča, Tajki, Nelisa Moje první snaha o napsání fan fikce, kdyby se vám něco nezdálo, nebo by jste mi chtěli sdělit svůj názor. Klidně napište! děkuji za každý přečtení a hlas :D