Osvobození.

168 16 0
                                    

Pohled Morryho
,,Haloooo?" To jsem já. ,,Hoši kde jste?"
,,Syšeli jste to? To je Vetus!"
Já se CZmanem jsme řvali co to šlo. Jdou sem kroky, uviděl jsem ruku, která chytla záves a začala ho stahovat směrem do leva. ,,Otevři nás dělej! "
Pohled Vetuse
Proboha ona je vážně zamkla do klecí. Každá klec měla na sobě číslo spolu s klíčem. Otevřel jsem jen Morryho a CZmana, těch dvou jsem se bál.
,,A co s těma dvěma?" Řekl Morry a dal si ruku za krk.
CZman přistoupil ke přístroji a začal studovat tlačítka.
Pohled Morryho
Pomalu jsem přistupoval ke kleci ve, které byl zdrogovaný Kůča. Asi metr od něj byla krabička, krabička s těmi tabletami co mu Alex dávala. Psalo se tam, že to přestane působit po 9 - ti hodinách po tom co si ji vezme. ,,Kolik je hodin ?" Zeptal jsem se ,,teď je..10:40" ,,Okej jestli umím počítat tak to přestane působit přesně za 15 minut.
Od klece jsem odstoupil a šel k Tajkimu. Pomalu se mu začali vracet oči do původního stavu. Měl zaslzené oči a na pravém líčku řezné rány. ,,Chudák.."
CZman ,,Mám to!.." Řekl a než jsem stačil cokoliv odpovědět zmáčl tlačítko, otočil se a čekal. Všichni tři jsme v napětí sledovali Tajkiho. Ten zavřel oči a asi po 5 - ti sekundách se na nás začal smát ,,Čau hoši co je? Kde to jsem?" Všichni jsme se na něj nechápavě dívali ale Vetus jeho klec bez váhání otevřel.
Když Tajki vylezl z klece uslyšeli jsme chrápání.
Pohled CZmana
Morry se začal radovat. ,,Jo! Jo! Jo!" ,,Ehm co se děje?" Zeptal jsem se. ,,Ty tablety přestali působit ale jak jsem tak četl, bude asi 2 hodiny v hlubokém spánku." ,,Do prdele a to ho jako budem nosit ?" Chvíli jsme se na sebe dívali až Vetus dostal nápad. ,,V batohu mám velkej černej pytel, můžeme ho v něm odtáhnout." ,,Tak jo, stejně nám nic jiného nezbývá." Tajki šel směrem k východu aby se po nějaké té době nadýchal čerstvého vzduchu.
Pohled Tajkiho
Když jsem chtěl otevřít dveře nešlo to. Vracel jsem se ,,Vetusi? Proč nejdou otevřít dveře?" ,,To je blbost před chvílí jsem je odemykal." Mezitím co jsem já a Vetus šli ke dveřím CZmenovi se Kůču nechtělo tahat, přikrčil se k němu a dal mu facku z leva z prava a doufal, že se probere o něco dřív.

Všichni zdrogovaní ?! /MorvesKde žijí příběhy. Začni objevovat