Svi mi znamo koliko smo se naslusali toga da ljubav boli.
Kao djeca smo imali simpatije, ali pravu ljubav? NE!Mozda ljudi misle da su dvije rijeci 'volim te' lake za izgovoriti. Jesu,ali nisu ako stvarno tako i mislis.
Vanessa P.O.V's
'Ajde Nessa,dizi se pobogu,opet ces zakasniti u skolu kao uvijek!' - dere se mama
'Mhmm.. evo mama.. evo' - promumljam jedva dizajuci se iz kreveta.
Vuceci se do kupaonice da obavim higijenu i oblacim traperice,majicu sa Mickey Mouseom i conversice. Svezem samo dio kose u pundu kako svi sada furaju.To jutro mi se nista nije dalo,kao da sam imala neki osjecaj da ce mi se nesto dogoditi i da ce mi cijeli dan biti upropasten.
Sjednem u autobus,i krenem u skolu,prva godina faksa sam. Studiram za odgajateljicu u vrticu.
Isla sam u ekonomsku skolu. Skola koja mi nije bila u planu da se upisem. Htjela sam u frizersku,ali mi je mama govorila 'Nessa pobogu,nakon frizerske ne mozes na fakultet jer je frizerska trogodisnja' na sto sam ja samo zakolutala ocima,ali sam znala da mi zeli samo najbolje.Inace,Nessa mi je nadimak koji mi je dao tata jer mu je predugacko da izgovara 'Vanessa'.
Na predavanjima je sve bilo tipicno dosadno kao uvijek,ali sam izdrzala tjeseci se time da su pred nosom ljetni praznici.
Jedva sam docekala da dodem doma,da mogu biti na mobitelu. Jer sam potrosila megabajte za internet,pa mi je preostao wi-fi doma.Dosavsi doma sam se bacila na krevet,i odmah se povezala sa wi-fijem,i naravno uvijek netko mora pokvariti opustajuci trenutak. Mama,jasno.
'Nessa! Opet ti samo na mobitelu,umjesto da mi pomognes!'
'Hocu mama,hocu. Samo da pogledam cega novoga ima na fejsu,whatsappu...' - odgovaram joj..
Izasla je iz sobe.
'KONACNO!' - pomislim u sebi
Odmah mi dolaze poruke sa fejsa,whatsappa,instagrama.I dobijem neocekivanu poruku.. Od njega..
/prošlost/
Tipkam po fejsu,taman kad mi dodje obavijest da sam dobila zahtjev za prijateljstvo.
'Lucas Crnojevic'
Decko sa svijetlo smedjom kosom,plavim pramenovima,plavim ocima.
أنت تقرأ
Izgubljeno vrijeme
عاطفيةTko bi rekao da ce ona toliko izgubiti vjeru i nadu u ljubav. Tko bi rekao da ce samo jedna,jedina osoba srusiti sve njezine snove. Koliko god bila na dnu,obecala si je da ce se dignuti i da ce mu dokazati sto je izgubio.