3

9 0 0
                                    

/sadasnjost/

Sve bih dao da vidim onaj njezin iskreni djecji osmijeh..
Jebiga,sam sam si sjebao priliku.
'Ane,kroz ovih dana cu doci do tvog grada. Pa sam mislio da izadjemo,ako si za?' - saljem poruku
'O Lucas,jasno da jesam ;) . Javi samo kad si ovdje.' - odgovori mi istog trenutka

Znao sam da radim gresku time,ali ja nisam ja ako se ne petljam sa zenskama...

-

Nessa P.O.V's

Jos mi ne ulazi u glavu kako on jos uvijek ima obraza da mi se javlja nakon svega..
Svaki put kad konacno donesem odluku da krenem dalje,on se stvori odjednom i sve to zezne.
Uzmem mobitel i citam njegovu poruku koju mi je poslao kad sam bila u disku sa Nelom.

- Poruka od Lucasa -
'Nessa moramo razgovarati. Ne mozemo vise ovako'

'Daj Nessa javi se,samo 5 minuta na kameru da odemo i ne trazim nista vise.'

'Nessa ISUSE! Izludit ces me javi se!!!'

2 propustena poziva

'Nisi uredu znas to,samo jebenih 5minuta trazim i nista vise!'

'Ok Nessa nemoj me doziviti,ok!'

Jebemu.. Jedan dio mene mu se nije zelio javiti,a drugi dio kao da je vristao 'JAVI MU SEEE' . Razmislit cu do sutra pa cu donijeti odluku.

Presvlacim se iz haljine u kojom sam bila z disku i obucem kratke hlace i majicu bez rukava,odem obaviti higijenske stvari i izvedem Blekija vani. Bleki je inace moj pas,maltezer. Uskoro ce napuniti 4 godine,i ne bih mogla zamisliti svoj zivot bez njega. Jedino mi on daje srecu. Ne kaze se uzalud da je pas covjekov najbolji prijatelj.

Izasli smo u setnju,bilo je malo osvjezavajuce,jasno ipak je 7 ujutro

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Izasli smo u setnju,bilo je malo osvjezavajuce,jasno ipak je 7 ujutro. Nisam mogla nikako zaspati,vratila sam se doma iz diska u 6 ujutro. Pa sam si rekla da cu raditi nesto korisno ako vec ne mogu spavati.
Dok smo ja i Bleki setali,razmisljala sam o svemu sto mi se dogodilo. Cesto sam se pitala gdje sam pogrijesila da mi se ovo sve moralo dogoditi?

......

'Nessa,pa gdje si ti bila? Slala sam ti poruke na mobitelu,al sam onda vidjela da si ostavila mobitel doma. Nije bilo tebe ni Blekija,zabrinula sam se!' - dere se mama.
Mogla sam je razumijet jer joj se nisam javila,ni cak kad sam se vratila iz diska,sto nije uobicajeno za mene.
'Oprosti mama,bila sam u svom svijetu. Nisam mogla zaspati,pa sam otisla sa Blekijem u setnju' - ispricavala sam se mami. Samo je kimnula glavom na to i otisla za svojim poslom.
Sigurno je znala sto mi je,zna sve u vezi Lucasa. I nije podrzavala moju 'zaljubljenost' u njega.

Izgubljeno vrijemeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن