🍍8🍌

421 39 20
                                    

Chloe:
Oh. My. Fuckin'. Gosh. Absolútne neviem čo mám robiť. Pozerám na tabuľu ako koza na nové vráta (či iné zviera?😂) Ja neviem to je jedno. Proste to nechápem. Samozrejme, veď prečo by aj Chloe rozumela matike však?
Keď ma Boh už teda stvoril tak prečo mi nedal aj trochu inteligencie?! To by sa mi zišlo...

"Dobre, a tento príklad nám môže ísť vypočítaať hmm" učiteľka za začala obzerať po triede. Oh, prosím nech nie ja. Naschvál som sa pozerala všade inde, len nie na ňu.
Kokos Agent007 zo mňa

"Ty" ukázala na mňa. V tom som zamrzla "Chiara, však?" nadvihla obočie a prostom ukazovala na mňa.
Super, upútala pozornosť celej mojej "úžasnej" triedy.

"Chloe" opravila som ju a nezabudla pretočiť očami.

"To je jedno, poď to vypočítať" nakázala mi.

Neochotne som sa postavila a kráčala cez celú triedu až k tabuli. Aj vy máte vždy taký divný pocit keď si vykračujete a celá trieda sa na vás pozerá?😅 Neznášam to

Pre svätého anciáša, to čo je? Predomnou sa týčil asi metrový priklad ktorý som mala ja vyriešiť, opakujem JA.

V tom zazvonilo. Moja spása! Ten hore musel vyslišať moje prosby!

"Máš šťastie Chiara" divno sa na mňa zašklebila učiteľka matiky alias preafektovaná kravka

"Tú vašu Chiaru si strčte, som Chloe"

"A ja opakujem, že to je jedno" nahodila výraz ala "už mi zmizni z očí" a tak som aj spravila, už viac s ňou nechcem byť v jedej miestnosti a dýchať ten istý vzduch čo ona...

...
Och nie. Zase oni? Približovali sa ku mne hrozivou rýchlosťou. Každou sekundou boli bližšie a bližšie...

Aby som vám to trochu ujasnila, sú to taký traja chalani s vyčesanou ofinkou, ktorý majú medzi študentmi vybudovaný rešpekt a každá baba je do nich buchnútá až po uši. Samozrejme, česť výnimkám.

Ale tak povedzme si pravdu, ani vám by neboli ľahostajní. Samozrejme, že boli pekní ale to je tak asi všetko, v hlave mali s prepáčením nasraté.

Veď oni ani nevedia, že existuje niečo ako malá násobilka či vybrané slová....

No a späť k veci. Boli to najlepší kamaráti môjho brata Tylera. Až pokiaľ ich dá sa povedať "nezradil." Konkrétne jedného z nich, Dereka.

Títo, dá sa povedať chlapci, brali drogy, a keď prišlo do tuhého a ten Derek sa tak zdrogoval, až mu išlo o život, Tyler musel konať a tak zavolal záchranku.
Zachránili ho, no Dereka neminulo vypočúvanie od policajtov a pekne mal zavarené. Ale jeho prachatý rodičia ho z toho samozrejme dostali a už je všetko v poriadku. No Derek to stále berie ako zradu zo strany môjho brata, aj keď mu zachránil krk.

A teraz je to tak, že ten Derek ma neznáša pretože sa nevie vysporiadať s tým, že som ho ehm odmietla (je síce pekný ale je sukničkár) a k tomu ako oni povedali "mám takú istú krv ako Tyler" ou jee😂

No a ako som sa takto pekne vyrozprávala tak ku mne stihli prísť...

"Ale ale koho to tu máme?" Derek sa zašklebil a taktiež aj jeho nagelovaný vymletý poskoci.

"Hádam máš oči tak vidíš" odsekla som. Nebaví ma ako sa do mňa neustále naváža.

"Nejaká drzá nezdá sa ti?" povedal ten ďalší a založil si ruky na hrudi. Myslím, že sa volá Matt.

"Nejaký sprostý, nezdá sa ti?" odpovedala som mu otázkou.
Mali ste vidieť jeho výraz, ako kyslá uhorka...

Chystala som sa na odchod no zastavili ma...

"Nechajte ma dobre? Choďte obkukávať nejaké ceckaté nabotoxované dievčatá a mne už konečne dajte pokoj!"

"To by potom nebola taká sranda, ale neboj aj to pôjdeme, no najskôr vybavíme teba" Derek ma chytil okolo pásu.

"Nedotýkaj sa ma ty bastard!" odhodila som mu ruku a chystala sa ho obísť, no doslova ma zdrapil za zápästie.

"Kam si myslíš že ideš?!"

"Pusti ma!"

V tom sa okolo nás zoskupilo pár študentov čím vytvorili kruh.

"Neziap po mne"ukázal na mňa prstom a stále ma držal

"Je tu priveľa ľudí poďme inde" ozval sa ten tretí

"Dobrý nápad Tom"
"Okej Matt ostaň tu" otočil sa na toho Matta alias kyslú uhorku.
"A ty Thomas" ukázal naňho "poď s nami" dodal. Tom iba prikývol..

"Kam? Nechaj ma! Nikam s vami nejdem!" mykala som sa ako sa dalo, no s ním to ani nepohlo a ďalej ma niekam vliekol. A keď sa pýtate čo ostatní študenti? Ako som povedala, nikto sa im nepostaví, aspoň nie kvôli mne...

-------------------------------------
Wohoo takže rozhodla som sa, že budem pokračovať. V noci mi neišlo spať tak som rozmýšľala ako to dám, a napadlo ma, že v tejto kapitole nebude texting lebo som vôbec nevedela čo by si písali.
Vaše včerajšie komenty ma hrozne potešili, som rada že vás táto moja story baví❤

Čo myslíte, čo sa bude diať ďalej?

Nevedela som či ju mám vydať lebo táto kapča je taká divná ale aspoň vás trošku oboznámila a voviedla do deja, teda dúfam😂

Btw kto ide do Viedne alebo do Varšavy?❤

Gunnarsen! You're such idiot! [Texting] M&MWhere stories live. Discover now