Qestions for me😂🙈
Kolik ti je?
Je mi 13, bohužiaľ 😂Děláš nejaké sporty?
Jop, 5 rokov som tancovala a 2 roky hrám futbal, no začnem pravdepodobne opäť aj s tancom. Takže dúfam že mi to bude vychádzať s tréningami. (Pretože kvôli tomu som teraz skončila a neodorobila tento rok) Ja sa tu vykecávam a vás to určite nezaujma😂)
Btw keď bývate niekto v blízkosti Trnavy, nepoznáte nejakú dobrú tanečnú? Tam kde som bola sa nechcem vrátiť 😂 vopred ďakujem ❤Kdy vydáš novou kapitolu? Pravdepodobne zajtra alebo ešte dnes
Martinus nebo Marcus?
Asi MartinusKedy bude nová kapitola?
Kapitolka bude už ako som vravela dnes alebo zajtra❤Skončí Chloe s jedným z nich?
Pravdepodobne hej, ale ešte to nemám úplne premyslené takže sa môže stať aj opakAko dlho ich už poznáš?
Fuu už to bude rok aj niečo? Asi... ale to je dllhyy príbehKtorého máš radšej, a prečo?
Fuuha vzhľadovo asi Tinusa ale tak ani Mac nieje škaredý. A z videí mi je niekedy Marcus taký sympatickejší, ale niekdy aj Martinus. Ja nevieeem. Ale ach, asi Tinus😂❤Aká je tvoja úplne fav kniha na wp?
Ťažko povedať. Bavia ma knihy samozrejme o M&M ale mám strašne rada knihy na spôsob Badgirl & Badboy takže niečo z toho😊😉
Mám jednu takúto knihu aj rozpísanú ale uvidíme. Neviem či by mala úspech...Máš ma rada?😂💕👐😊 Samozrejme. Ja ťa lovujem bejby😂😍❤
Máš radšej čokolády alebo lízatka?
Ja som skôr čokoládový tip 😋😂 (okej, to vyznelo divne 😂)Si zadaná?
Momentálne nieMarcus alebo Martinus?
Asi MartinusSi MMerka?
Áno, a som na to hrdá ❤Ak si MMerka (tipujem že ano😂) máš svoj fanpage?
Fanpage nemám, aj keď som už nad tým rozmýšľala ale aj tak by to nemalo asi úspech takže takZa čo dávaš follow?
Ja follovy oplácam. Takže každý čo mi dá follow ho má aj naspäť 😉😂Kedy bude nová časť?
Dnes alebo zajtraSkončí to dobre alebo zle?
Najskôr som vymyslela happyend ale rozmýšľam aj nad sadendom, uvidím podľa toho ako sa to bude ďalej vyvíjať a ako budete chcieť samozrejme aj vy ❤Odkedy si MMerka?
Asi tak trištvrte roka, naozaj neviemKoľko máš friends? (Iba dievčat)😂
Fuuha je ich naozaj dosťDala si už niekedy friendszone?
Ehm...😂 Skoro vždy.
Keď nechcem nejakého chalana tak poviem "podľa mňa by bolo lepšie keby sme boli kamaráti alebo tak." Ja viem som hrozná 😂...Pôjdeš so mnou na liečenie? (Aj mne šibe)
jeeej samozrejme, rada pôjdem 😂 a kedy? Daj vedieť a mrknem do diára 😂😂Máš ma rada? (Myslím na wattpade)
áno mam, ja mám rada všetkých mojich čitateľov. Ily ❤Dom alebo byt?
Asi dom. Ale teraz sa ideme sťahovať a bude to mezonet (poznáte to?) To je dvojposchodový byt. Proste haluz😂😂Mačka alebo pes?
Určite že pes. Neznášam mačkyyyy a ani kocúrov. Bleeee. Fuuj. Hnus.Ale mačiatka sú celkom cute, to musím uznať
A prepáčte keď tu je nejaký milovník mačiek aleee... Proste nie
Škrečok alebo morča?
Môj najlepší kamarát mal morčatá ale už bohužiaľ skapali. Mala som ich rada.
Takže asi morča, ale ani škrečok nieje zlýChcela by si bývať v Nórsku?
Bývať to neviem. Ale určite by som sa tam chcela ísť niekdy pozrieť alebo ísť tam na nejakú určitú dobu. Takže bývať asi nie, aj keď nidky neviete ako vám osud zamieša karty...Vieš Nórsky?
Neviem, ale hrozne by som chcela vedieťUčíš sa Nórsky?
Bohužiaľ nie, veľa krát som sa chystala ju ísť učiť a stále o tom rozprávam, ale nejako som sa k tomu nedokopala. Keď ja neviem ani prečítať to slovíčko a nie to sa to ešte naučiť 😂
Btw keď niekto viete Nórsky tak mi napíšte do komentu, aby som vedela koľko tu je šikovných báb (možno chalanov😂) a aby som mala motiváciu sa začať učiť.
A naopak tie ktoré ste na tom podobne ako ja a neviete Nórsky a neviete sa k tomu dokopať tak napíšte tiež, aby som sa necítila jediná sprostá 😂Som retard?
Neboj niesi.😂😇Môže mať tento príbeh viac ako 60 častí?
Hej. Pravdepodobne bude mať, uvidíme aký to bude mať úspech a samozrejme či budem mať nápady 😂Marcus alebo Martinus?+ Prečo?
Tinus. A prečo? Sama neviem, ale asi sa mi viac páči vzhľadom a tak...Koľko ti je?
Mám 13 (ale tak, iba necelé dva roky sú medzi mnou a chalanmi takže pohoda😂❤)Dom alebo byt?
Asi dom, ale akurát ako som vravela budeme mať dvojposchodový byt a je to úplne super. Teším sa (ale vás to určite nezaújma takže ideme ďalej 😂)Kedy bude ďalšia časť?
Dnes alebo zajtraAkým jazykom sa učíš?
No v škole sa učím samozrejme Slovensky (nečakané 😂), Anglicky a Nemecky
No a potom viem ešte aj celkom Španielsky.
A ešte ako som vravela by som chcela vedieť Nórsky😂❤Btw je niekto kto miluje anglinu ako aj ja?😍
Akú čokoládu máš najradšej?
Milka oreo😍 tá je top. A potom ešte aj orion s lentilkami😂 (bože mne preplo😂)Qestions for Tinus:
Páči sa ti Chloe?
Písal som si s ňou zatiaľ len raz, ale vyzerá byť v pohode baba, aj srandovná, proste taká super.
Ale je pravda že neviem ani ako vyzerá, ale na vzhľade nezáleží 😉Bol by si schopný ju prebrať Marcusovi?
Hah Marcusovi? Pokiaľ viem tak s ňou ani nechodí a vyzerá to, že ani chodiť nebude. Ale tak, keby bola príležitosť tak prečo nie? Možno by som nad tým porozmýšľal...Qestion for Marcus
Myslíš, že by bol Tinus schopný ti prebrať dievča?
Podľa toho aké... Ale keď narážate na Chloe. Tak neviem. Naozaj neviem.Samozrejme že sa mi páči ale nechcem sa unáhliť. Ja som skôr taký typ človeka ktorý najskôr má dievča ako kamarátku a spozná sa s ňou čo najlepšie....
----------------------------------
To by bolo všetkoĎakujem že ste sa do tohto zapojili❤
Btw kto býva v oblastí Trnavy alebo Bratislavy?
A inak môžte mi napísať do komentov niečo o vás, aké máte záľuby, čo radi robíte, váš vek, alebo koho ešte počúvate (samozrejme okrem M&M😂❤) rada si prečítam.
Hrá niektorá z vás aj futbal či som sama?😂❤⚽
A ešte k tej tanečnej, nepoznáte niekto nejakú dobrú? Veľmi by ste mi pomohli❤
Dosť bolo môjho kecania
Ily❤❤
ESTÁS LEYENDO
Gunnarsen! You're such idiot! [Texting] M&M
FanficJeden slávny idiot a jedno obyčajné dievča... Stane sa z toho láska?