Vystúpil som z môjho BMW a pomaly sa vydal do uličky kde sa máme stretnúť s jedným týpkom "No čo Erick? Máš tie prachy?" Nathan k nemu podišiel bližšie a ja som im dvom začal venovať pozornosť.
"N-nemám al-le dajte mi p-prosím ešte jednu dávku, všetko vrátim, l-len mi j-ju dajte" vystrašene sa na nás pozrel jeho modrými rozšírenými zreničkami.
"Najskôr prachy" povedali sme jednohlasne
"Keď ich nemáš, nemáme sa o čom baviť" dodal Nathan.Chcel som ešte niečo povedať, keď ma prerušilo akési pípnutie. V zadnom vačku od mojich džínsov som nahmatal mobil.
Sestričkaa❤ prosun pomiz mi
Ja: Chloe! Čo sa stalo? Kde si? Neskus mi povedať, že si opitá!
Ja: Chloe!
Ja: Neželaj si ma!
Ja: Do čerta odpisuj!Zakiaľ som bol zahľadený do môjho iPhonu, Nathan si stihol mierne podať toho Erika, hah teda myslím, že sa tak volá
"Nathan nechaj ho. Musím ísť za Chloe" potiahol som ho za rukáv bundy.
Nahodil nechápavý pohľad. Typický Nathan, nikde nebol, nič nevie, nič nechápe...
"Hneď" zdôraznil som a pozrel sa na neho a následne na ruku v ktorej ešte stále držal toho feťáka
"Dobre veď idem" dal ruky do obranného gesta.
"Ďakujem" prekrútil som očami, do čerta už som ako Chloe...
Vydali sme sa smer moje auto. Keď sme už boli konečne na konci tej uličky, obzrel sa "A čo on?" hlavou naznačil smerom k Ericovi.
"O neho sa neboj, vybavíme ho neskôr" otvoril som si dvere na mieste vodiča a nastúpil.
"A prečo máš ísť za Chloe? Nemali sme ísť za ňou až po škole ako prekvapenie?" vošiel za mnou a zabuchol dvere.
"Nevieš zatvárať jemnejšie? To auto bolo drahšie ako tvoja obývačka" ukázal som nahnevane smerom k nemu
"Ha ha ha a ešte raz ha...." prevrátil oči "a tak čo teda? Neodpovedal si mi"
"Tebe sa snáď nikdy nezatvori huba čo?" v tomto sú si Chloe podobný... Naštartoval som a zovrel volant.
"Dobre dobre, veď sa len pýtam...ale mohol by si mi odpovedať" on mi nedá pokoj však?
"Neviem do čerta! Niečo sa stalo. Ja len dúfam že sa neopila, lebo hovorím ti, keď to je pravda, je po nej"
"Opiť sa? Má 14 Tyler" pokrútil hlavou.
"Veď práve, ani nechci vedieť čo som v štrnástich robil ja..."...
Vystúpili sme pred jej školou. Teda, aby som bol presný, aj ja som sem chodil ale to je vedľajšie...Napadlo ma, že sa na vrátnici spýtam, či náhodou Chloe nevideli odchádzať. Pred tým tam bola taká vcelku v pohode pani. Aj keď, ktovie kto tam je teraz...
"Dobrý deň čo si prajete?" z dreveného okienka vykukla milá staršia pani. Teda, aspoň myslím, že je milá...
"Dobrí, prosím vás, ja som Chloe Thompsonovej brat a mám pre ňu prísť, neviete náhodou či už neodišla?" oprel som sa lakťami o drevený pultík. Inak, asi prvý krát som bol na niekoho cudzieho taký milý.
Tyler, dnes boduješ."Chlapče pravdu povediac, neviem" zložila si veľké okuliare. "Skúste sa ísť pozrieť do jej triedy" milo sa usmiala a rukou ukázala na najbližšie schody.
"Ďakujem, pomohli ste mi..."
"Tyler?!" započul som známy hlas. Odkiaľ mi je sakra taký povedomý?
Otočil som sa a skoro mi vypadli oči z jamiek keď som tam uvidel JEHO, Dereka aj s jeho partiou dementov.
"Ty?!'
Derek:
"Tylerko tak ako? Čo ty tu?" posmešne som sa ho spýtal. Vôbec sa nezmenil, stále je to ten istý Tyler ako pred tým.Možno má iba o niečo väčšie svaly, no ksicht má rovnaký
"Daj si odpich Derek, nemám na teba čas" jemne ma odstrčil a aj s jeho kamarátom sa pobrali hore po schodoch.
*Keby si ty len vedel Tyler* uškrnul som sa.
---------------------------------
Veľmi sa ospravedlňujem, že kapitola vyšla tak neskoro, ale už sa pokúsim byť aktívnejšia.
Ako sa vám darí v škole?Táto kapitola je taká o ničom, uznávam, že sa mi vôbec nevydarila ale aspoň ste sa dozvedeli, že Tyler je konečne na Slovensku.🙋
Btw hore máte Tylera a Nathana☝
V ľavo je Nathan 👈 a v pravo pochopiteľne Tyler😂👉
(Hej viem, v reále sa volá Taylor ale mne sa viac páči Tyler😂)Ešte taká otázka... chcete viac textingu alebo aj s príbehom? Ale každopádne v ďalšej by mal byť už texting ❤
Dúfam, že to ešte niekto číta 😂❤
I hope you like it like it💕
Mima ❤
YOU ARE READING
Gunnarsen! You're such idiot! [Texting] M&M
FanfictionJeden slávny idiot a jedno obyčajné dievča... Stane sa z toho láska?