Damla'nın ağzından;
Hepimiz birden doktora baka kalmıştık. Gözüm bayılmak üzere olan Doğa'ya döndü. Koşarak yanına gittim ve arkasından tuttum. Şu an Doğa'nın baygın bedeni kollarımın arasındaydı.
Yeşim Doğayı görür görmez yanıma koştu. Bu sırada bağırıyordu, "Doktor nerde amk!"
Doğa'yı bir odaya kaldırıp serum taktılar ardından saatler birbirini kovaladı. Hemşire işimi hallettikten sonra karşımıza geçti. "Sadece ufak çaplı bir şok geçirdi. Fakat son bir kaç aydır fazla stres yaptığını tespit ettik. Komada kalma süreci uzayabilir. Şu an uyanmak ona kalmış bir şey. Geçmiş olsun." Hepimiz başımıza onayladık.
Merve kendini suçlamaktan başka bir şey yapmıyordu. Emre ona sarılmış sakinleştirmeye çalışıyordu. Herkes gözleri dolu bir şekilde Yağmuru ve Doğayı düşünüyordu.
***
"Acaba odaya girebilir miyim?" Doktor sorduğum soru karşısında biraz düşündü ardından başını salladı.
Arkamdan bizimkiler de beni görür görmez hayvan gibi koştu. Doktor eliyle dur işareti yaptığı anda hepsi zincirleme yere yapıştı. "Sadece tek bir kişi hepinizin girmesi yararlı olmaz." Emre, "HASAN SİKİMİ AVUÇLADIN AMINA KODUĞUM BU NASIL DÜŞÜŞTÜR." Merve ise göz devirip bana baktı ve girmemi işaret etti.
Onu görür görmez nefesim kesilmişti. Buz gibi kesilmiş bedeni yatıyordu karşımda. Yanına gidip oturdum. Elini tuttum ve gözlerimi ona diktim, "Sevgilim sen dünyada gördüğüm en güçlü kızsın ne olur beni düşün arkandakileri düşün bizi de asla bırakma olur mu? Seni gerçekten çok seviyorum. Yağmur gibi sende gitme..." gözleri aralandı ve ağzından bir kaç kelime çıktı "Seni asla bırakmam." gülümsedim ve elini daha da sıktım.
***
Yağmurun cesedini son kez görmek için morga ilerledik burası çok soğuktu hemde aşırı derecede pis kokuyordu. Birden bir sesle hepimiz irkildik. Morgda şiddetli bir ses çıkması normal değildi sonuçta??
"Ya burası çok soğuk niye buraya girdim ben amk" hepimiz sesin geldiği yöne döndük.
Doğanın ağzından;
"ULAN BU KIZ ÖLMEDİMİ AQ" diyen Merve'ye hepimiz baka kaldık. Doktora çocuğu ordan çıkarması için bağırdım, "ÇIKARTSANIZA ÇOCUĞUMU DONDU BURDA AMINA KOYAYIM"
Yağmuru çıkardıklarında tir tir titriyordu. E normal yani buz gibi burası. Kucağıma aldım ve kollarımla ısıttım. Ya o değilde ben ne çabuk yataktan kalktım ya?
Yağmur sinirlenip ayağını hızla yere vurdu. "NE BİÇİM DOKTORSUNUZ SİZ YHAA BİRDAHA BURAYA GELENİ EŞŞEK SİKSİN. ÖLÜYORDUM BEN A-"
Tuğçe, " Yağmur, The 100taki Clarke'dan daha çok öldün bugün ya." Diyen tuğçeyle iğneleyici bakışlarımızı sunduk.
Mervenin ağzından:
Doğanın yanına gidip itiştirdim, "Yeter bu kadar yürüyün hadi çıkalım şurdan götüm dondu orospular."
"Ne itiyon amk daha yeni iyileştik."
***
"YA KIZIM KAYSANA BİRAZ BEN NEREYE SIĞICAM"
Nehir, "GERİZEKALI YEŞİM YAKIN DA KAPI AMIMA GİRECEK NEREYE KAYAYIM"
Taksiye sığmaya çalışıyorlardı oysa gerizekalılar bilmiyordu ki 2 tane taksi çağırmıştım. Yeşimi kolundan çekip bizim olduğumuz taksiye bindirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Sanal Reel Olmuş 2
Novela JuvenilBütün sanal, uzun bir süreden sonra karşınız da. Merve Nur & Damla Sönmez.