Elimde ki şarabı masaya bırakıp, bana soru soran Merveye döndüm. "Ne var yine ya?""Knk oynayacak mısın?" Mal mal suratına baktım. Araya Yeşim girdi, "Kızım sen bu gece ne çok dalıp gidiyosun ya. Ne o, Doğadan başkaları mı va yoksa?" Yağmur Yeşime ayağıyla geçirdi. "SEN ANAMA OROSPU MU DEMEYE ÇALIŞIYON KAŞAR."
Anasının kızı valla. Yeşim ağzı açık bir şekilde Yağmura döndü, "Bu bebekken çok sövmüşsünüz siz. Olmamış başka yapın."
Deniz, "Ya yeter orospu çocukları. Kalkın lobiye gidelim. Orda oynarız."
Hepimiz ayaklanıp lobiye doğru yürümeye başladık. Efe kolunu Yeşim'in omzuna attı. Hareketleri bile iticiydi şu çocuğun. Yeşimi sonra uyarmayı aklımın köşesine yazdım.
Herkes yerlerine oturdu. Nur, "Bu gece bol bol içki içeceğiz anlaşılan. Ben alıp geliyorum. Siz başlayın." Hepimiz 'tm' deyip başlıycakken aklıma bir şey geldi. "Ya biz ne oynuyoz?"
Nehir, "Doğruluk mu cesaret mi gibi. Fakat doğruluk yok. Soruyu sormak için istediğin kişiyi seçebilirsin." Kafamla onayladım.
Zelal, "Ee kim başlıyor?" ve ardıdan o tiksinç sesi duydum, "Ben başlayayım." Efeydi.
Efe bana baktı. Umarım geçmişle ilgili bir şeyi ortaya atmazdı. Kesinlikle bu gece çok uzun olacaktı.
"Damla..." Ah siktir. "Hadi sana ayrıcalık yapıp kolay bir soru sorayım." Elimle başımı ovalayıp gelecek soruya hazırlandım.
"Bebekten ne haber?" İsteyerek yapmıştı. Şu an beni sıkıştırıyordu. Orospu çocuğu. Ne diyecektim. Elim ayağım birbirine dolanmıştı.
Nur içkileri masaya bırakır bırakmaz kafama diktim. Herkes benden cevap bekliyordu.
Nur, "Barmen bana yavşadı. Çok tatlı çocuk. Ayartsam mı ya?" Kimse Nura cevap vermedi. O da fark etmiş olacak ki gelecek olan kavgayı hissetti ve sustu.
Efe sorusunu yineledi, "Ee Damla. Seni bekliyoruz?" Yüzün de yine o iğrenç sırıtması vardı. Kalkıp suratına koymamak için kendimi zor tutuyordum. Bir tane daha içkiyi kafama diktim.
Efe kollarını bağladı, "Damla bebeğim. Ben gitmeden teyzen doğurmuştu. Ondan bahsediyorum." Amına koduğmun pezevengi aklınca beni korkutcak. "İyi knk. Düşündüğün için teşekkürler."
Oyun güzel ve eğlenceli ilerlerken kafam iyice güzel olmuştu. Yaren ve Deniz tuvalete gideceklerini söylemişlerdi fakat 1 saattir çıkmamışlardı.
Nehirle Nur ise odaya gitmişlerdi. Ne yaptıklarını bilmek istemiyorum. Nur da zaten Buraktan ayıldıktan sonra iyice orospuya bağladı. Her gün biriyle yatıp kalkıyor.
Masa da sadece Şevval, Yeşim, Ceren, Doğa, Efe, Emre, Merve ve ben kalmıştık.
Sıra Yeşimdeydi. Kafasını Cerene çevirdi, "Cereğn üztümte hophop yapsanaa yiaaa" evet kafası benimkinden bile güzeldi.
Efe ufak bir kahkaha attı. "Aynen. Ceren hazır hophop yapmışken ilerletsenize. Azcık lez pornosu izleyek."
Yeşim de kahkaha attı. Cidden şu an çocuk dalga geçiyordu ama gerizekalı anlamıyordu.
Ceren de Yeşim kadar içtiğinden rahattı. Bir anda yanında oturan yeşimin üstüne oturdu. Yeşim ciddileşip gözlerini Cerene dikti. Herkes ne yapacağına bakıyordu.
Ceren yavaş yavaş hareket etmeye başlayınca Yeşim'in eli Cerenin kalçalarına gitti. Ceren hızlanınca yeşimin ağzından ufak bir inilti çıktı. "Ananızı sikeyim. Kalk sevgilimin üstünden!" Efe bağırınca herkes ona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Sanal Reel Olmuş 2
Ficção AdolescenteBütün sanal, uzun bir süreden sonra karşınız da. Merve Nur & Damla Sönmez.