Canavar Titan

7.6K 105 48
                                    

Canavar Titan (Beast Titan, Kemono no Kyojin) 9 Titan Gücü'nden birisidir. Bu titanın gücü, neredeyse Kurucu Titan'ın yetenekleri ile aynıdır. 

Zeke, Eren'in (Jaeger) başka bir anneden olan kardeşidir. Dina ve Grisha tarafından dünyaya getirilmiştir. Grisha ve diğer Eldialılar, Marley Hükümetini devirip, Eldialıları iktidara getirmeyi planlıyorlardı. Grisha, oğlunu casus olması için programa koymaya karar verdi, fakat 7 yaşına gelince, Zeke'in beyni yıkandı(?) ve kendi ailesini, Marley Hükümetine geri çevirdi.

Bu güç, şu anda Zeke Jaeger'ın elindedir. Fakat, yakında, bir diğer savaş öğrencisi olan Colt Grice'a bırakmayı düşünmektedir. Ayrıca bu gücün Zeke'ten önceki sahibi "Tom Xaver" adında bir adamdır.

Canavar Titan'ın Özellikleri

Fırlatma ve Ebat

Canavar Titan, diğer 9 Titan'dan (Devasa olan hariç) biraz daha büyüktür. Nesneleri atabilmek için, yıkıcı bir kabiliyete sahiptir. 

Hmm... Kim atış yeteneklerini, böylesine korkutucu bir silaha çevirmeyi düşünmüş olabilir ki?

Titan Oluşturma (Zeke'in Özelliği)

Eldialıları, titan sıvısı olmadan titana dönüştürebilir. Bunu, (Tıpkı Dişi Titan ve Kurucu Titan gibi) bir çığlık ile gerçekleştirir. Fakat, savaş sırasında bu güç sınırlanır. Zeke, Keşif Birliği'nden bir üyeyi dönüşteremez. Bunun sebebi, Zeke'in omilik sıvısı ile hiçbir yoldan temasa geçmemiş olmalarıdır. Bu yetenek, bir önceki Canavar Titan'da yoktur.

Yönlendirme

Dönüştürdüğü titanları, yönlendirebilir. Kurucu'nun bir gücü olan, Koordinat gücü gibi. Fakat, bazı titanlar bunu anlamaz yahut anlamamış gibi gözükür. 

Peki bu gücün Koordinat'tan farkı nedir? Koordinat, titanları kontrol eder. Bu güç ise, yönlendirir.

Ehehehe... Buraya çok beğendiğim ve kendisine ''BeastSmile'' adını verdiğim fotoyu koyacağım. 

Anneciği ile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anneciği ile... ♥

Attack on Titan - Titan Shifters | TitanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin