Devasa Titan

7K 117 20
                                    


Devasa Titan (Colossal Titan, Chō ōgata Kyojin) gücüne, ilk kimin sahip olduğu henüz belirtilmemiştir. Fakat, bizim bildiğimiz kadarıyla, Bertholdt Hoover; Bilinmeyen Kişi'yi yiyerek bu güce sahip olmuştur. Yani, bilinen ilk kişi, ''Bertholdt Hoover''dır.

Bertholdt Hoover, Marley bölgesinde yaşayan bir Eldialı olarak doğdu. Marley savaşçısı olmak için, Marley Askeriyesi'nde eğitim aldı ve atış yetenekleri ile, yeni titan kadrosunda Devasa Titan'ın mirasçısı olarak seçildi. 

Devasa Titan'a, Bertholdt Hoover'dan sonra; Armin Arlert sahip olmuştur.

Levi Ackerman, titan sıvısını Armin'e enjekte ederek Bertholdt'u yemesini sağlamıştır. Bertholdt'u yediği için de, Devasa Titan'ın güçlerine sahip olmuştur. 

Yani, şu anda Devasa Titan, Armin Arlert'tır.

Devasa Titan'ın Özellikleri

Buhar emisyonu

Bu eşsiz güç, Titan formunun yaydığı buhar miktarını kontrol edebilme yeteneğidir. Devasa Titan, muazzam miktarda buhar üretebilir. Bu güce sahip olan kişi, Titanını tamamen buhara dönüştürebilir ve anında kaybolur. 

Boyut

Diğer Titanlardan farklı olarak, bu Titan muazzam büyüklüktedir. Tam olarak 60 metre olan bu Titan, sahip olan her kişide aynıdır. Yani, şu anki Devasa Titan sahibi olan kişi (Armin Arlert) titana dönüştüğünde, titan formu 60 metreye kadar varır. 

Attack on Titan - Titan Shifters | TitanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin