Saldırgan Titan

9.4K 123 73
                                    


Saldırgan Titan (Rogue Titan, Shingeki no Kyojin) gücüne, ilk kimin sahip olduğu bilinmemektir; fakat, Eren Krueger, bilinmeyen kişiyi yiyerek ''Saldırgan Titan''a sahip olmuştur. Bilinen ilk kişi, Eren Krueger'dır.

Eren Krueger, Marleyli bir asker görünümde olan, Eldia casusuydu. Eldia Restoratörü olan yoldaşları, onu ''The Owl'' (Baykuş, Fukurō) olarak bilirdi. Bir süre sonra, gizlice 9 Titanın Gücü'nden, Saldırgan Titan'ın mirasçısı oldu.

Saldırgan Titan'a, Eren Krueger'dan sonra, sırasıyla; Grisha Jaeger ve Eren Jaeger sahip olmuştur.

Eren Krueger, Grisha'ya işkence ettikten sonra, ''Ymir'in Laneti'' yüzünden git gide çökmeye başlamıştır. Grisha'ya, Baykuş'un kimliğini itiraf edip etmediğini sordu, bilmediğinden emin oldu ve Krueger, restorasyon uzmanlarından tekneyle Paradis'e gönderilecek olan kişiyi anons etti. Grisha ise, Krueger'dan aldığı gücü, oğluna (Eren Jaeger) miras olarak bıraktı.

Yani, şu anda Saldırgan Titan, Eren Jaeger'dır.

Saldırgan Titan'ın Özellikleri

Güç

Saldırgan Titan'a sahip olanların titanı, genellikle 15 ya da 14 metre olarak değişir.Diğer titanlardan farklı olarak; yağsız ve kaslı bir yapıya sahip olan bu Titan, fiziksel güç bakımından, diğer titanlardan daha güçlüdür.

Dayanıklılık

Ne kadar hasar alırsa alsın, Saldırgan Titan savaşmaya devam edebilir. Belki de, en dikkat çekici özellik budur.

Sertleşme

Daha önceki Saldırgan Titan mirasçılarında görülmeyen bu özellik, Eren Jaeger ''Zırh'' yazılı bir şişeyi içtikten sonra kazanılmıştır. Bu sayede, Saldırgan Titan'ın vücudundan bir sütun oluşturabilecektir. Eren, hem titandan; hem de titanıyla birlikte o kalıptan ayrılsa bile, sütun dayanıklılığını korur.

Yenilenme

Eren'in şifa faktörü, diğer titanlardan biraz daha farklıydı. Onun yenilenme gücü, yaralanan bir eli, birkaç saniyede tüm koluyla birlikte iyileştirecek kadar güçlüydü. 

Eren'in (Jaeger) öldürdüğü kişiler:

Direkt öldürdüğü: 

-Bilinmeyen 2 kişi (Mikasa'yı kaçıranlar)

-Grisha Jaeger

Dolaylı yoldan öldürdüğü:

- Dina Fritz/Jaeger

- Bertholdt Hoover

Başarısız Girişimleri:

- Mikasa Ackerman (Kasıtsız)

Attack on Titan - Titan Shifters | TitanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin