H:Anne,nu vreau sa te uit pentru ca te iubesc!!!
A:Harry,las-o asa,nu prea imi dovedesti faptul ca ma iubesti pentru...
Nu termin propozitia ca ma saruta.Am vrut sa il imping dar nu am reusit.Poate ca nu ar trebui sa fiu suparata pe el,dar despre ce tot vorbesc?
H:Te rog iarta-ma,eram gelos pe faptul ca tu esti cu Justin impreuna...
A:Si eu eram,adica tu erai cu fufa aia si mda...
H:Deci sa inteleg ca ma iubesti?
A:Plac,nu iubesc!
H:Ok,asa ramane,baby girl!
A:Daca zici tu,daddy...
H:Mi-a fost dor sa te aud spunandu-mi daddy!
A:Eu in mintea mea iti mai spuneam daddy...
After 3 months
Eu si Justin ne-am despartit,pe simplul fapt ca nu mai simt nimic pentru el...poate am sanse cu daddy.Eu si Harry am devenit mai apropiati in ultimile 3 luni,poate e de bine...
H:Te gandeai la mine?
A:Da.
H:Deci...acum...pentru ca esti single...ai vrea sa fiu iubita mea?
A:Da!
Apoi ne sarutam.Am fost cu Justin ca sa-l fac gelos,acum recunosc...dar mna...daddy e prea frumos sa il pot refuza.Adica nu ma intelegeti gresit dar eu chiar il iubesc.
H:Oficial un cuplu!
A:Um,Harry,nu as vrea ca lumea sa afle...adica ar crede ca te folosesc sau alte chestii....mai bine am pastra relatia secreta...
H:Bine,baby girl!Ai dreptate,nu am vrea sa ne riscam...
A:Multumesc!Esti cel mai tareee!!!
H:Mai incet!
A:Ok,stai linistit!
Am facut un pact cu Harry,nu imi mai da note mari pe nimic,adica nu s-ar cuveni...
After
A:Rebb,sunt cu Harry.
R:Ceeeee?????Serios??????
A:Da!Vorbeste mai incet!
R:Îi poti spune sa-mi dea note mai mari?
A:Nu-mi da mie dar tie...
R:De ce?
A:Am facut un pact...
R:Pfff
H:Vorbeati de mine?
A:Da.
H:Siii?
A:Rebecca vrea note mai mari...
H:Rebecca,trebuie sa inveti daca vrei note ma mari...adica eu nu-i dau nici lui Anne note pe degeaba,vreau sa fiu corect.
R:Da,bine,bine,am inteles!
After
A:Deci...
R:Deci ce?
A:Esti fericita ca ai luat nota mare la Bio?
R:Normal!Ce intrebare tampita!
A:Da,ok...am inteles...
Annette si Harry sunt fericiti impreuna...
Cartea abia acum a inceput,nu va speriati!Pun next maine.Daca v-a placut nu uitati sa votati.😘❤