M:Anne,stii,pentru ca am vazut ca nu prea te descurci la limba romana,am decis sa te duc la meditatii,adica la Harry,stiu ca nu il suporti dar...
A:Mama,esti cea mai tare!Multumesc!
M:Am auzit bine ce tocmai mi-ai spus?
A:Dap,cand o sa merg?
M:Maine la ora 4 ,o sa te aduca el
acasa.A:Ok!
After
Yey!Voi face meditatii cu daddy,ce norocoasa sunt!Adica stiti voi,meditatii cu cel mai hot profesor,toate fetele mor dupa el...
After
Deja sunt in fata casei defapt vilei lui.
H:Buna,babygirl!
A:Oh,buna daddy!
H:Intra!I-am spus mamei tale ca nu te descurci bine la limba romana asa ca ea mi-a propus sa te meditez.
A:La ce?*perv face*
H:La ce vrei tu!*perv face *
A:Ok,incepem cu romana!
H:Stai ce?Credeam ca te referi la altceva!
A:Harry,eu am note destul de bune la romana,adica ma mentin cu 9 si poate chiar 10 uneori.
H:Babygirl,eu nu te-am chemat sa-ti dau meditatii la romana,te-am chemat pentru ca vreau sa petrec timpul cu tine!Spune asta si se aseaza pe canapea.
A:Si eu vreau sa-mi petrec timpul cu tine,daddy!Spun si ma asez in poala lui si ma frec de stiti voi ce...
H:Oh,Anne,ma exciti al dracului de tare!
A:Asta e si planul,daddy!
H:Nu o mai face ca raman asa,sigur nu vrei s-o faci!
A:Cine a zis asta,dulceata?Spun si o fac si mai repede.
H:Ok,mie imi convine!
A:Am stai,imi propui sa o facem chiar acum?
H:Adica m-ai excitat ca sa raman asa?Nu pot sa cred ce comportament ai!
A:Eu nu pot sa cred ca tu chiar vrei asta!De unde nu stiu ca esti un pefofil cu care fetele si-o trag?
H:Tu chiar ma crezi pedofil!
A:Hai sa spunem ca nu,dar esti obsedat sexual!
H:Annette Williams,credeai ca daca eram obsedat mai eram aici cu tine?Ma duceam si plateam dracului o curva sa ma satisfaca!
A:Dar poate..
H:Dar poate ca am gresit ca m-am indragostit de tine!
A:Nu pot sa cred ce tocmai mi-ai spus!
Nu mai ascult nimic si plec spre casa plangand in hohote.Nu pot sa cred ce proasta am fost!M-a lasat sa ma intragostesc de el si?Eu un obsedat!Ba nu,nu e!El chiar te iubeste!Taci constiinta proasta!
Cam atat cu acest capitol.Daca v-a placut nu uitati sa votati.Nu cred ca o sa pun next maine caci este ziua mea.😘❤Ly💞