Capitolul 24

1.5K 53 32
                                    

     Inainte sa incepem capitolul intre Anne si Zayn nu s-a intamplat nimic!Cand a mentionat de actiune s-au uitat la un film(cu actiune normal ca altfel nu ar fii pronuntat cuvantul) iar Anne a ramas peste noapte la el.

After 2 months

          Daca va intrebati ce s-a intamplat in aceste luni....ei bine nu am ce sa va spun...peste o saptamana termin scoala si inca sunt cu Zayn...din cate am auzit Harry se logodeste cu Betty si subliniez "din cate am auzit".

R:Si ai partener la bal?

A:E doar o petrecere de sfarsit de an nu bal Rebecca.Si nu am...

R:Nu poti gasi pe cineva?De pilda Jake!

(DACA VA GANDITI LA JAKE PAUL,EL ESTE,DACA NU STITI CN ESTE VA SPUN DUPA)

A:Eu si Jake?Rebecca,am iubit!

R:Poti veni cu el!

A:Nu cred ca pot....nu ar vrea sa vina...

H:Am...buna fetelor!

R:Buna...Harry?

H:Ma poti lasa sa vorbesc intre patru ochi cu Annette?

R:Ok...

A:Harry zi ce vrei!

H:Uite...Zayn a fost impuscat aseara si e in stare grava la spital...

A:Poftim?Te rog du-ma la el,Harry!

H:Bine,hai.

After

A:Domnule doctor,cum se simte?

D:In ciuda faptului ca a fost impuscat aproape de inima sunt sanse sa moara....imi pare foarte rau...

Apoi pleaca...

A:Nu,nu se poate...de ce?

H:Anne,nu plange....nu ai de ce.

A:NU AM DE CE?HARRY TU ESTI BINE MERCI,IUBITA TA NU SE AFLA PE UN PAT DE SPITAL.IUBITA TA NU E PE MOARTE SI CICA SA NU PLANG???!!!!ZAYN MOARE SI TU CE DRACU FACI?IN LOC SA IMI SPUI CA TOTUL VA FII BINE TU CE FACI?STII CEVA?PLEACA!!!!ACUM!!!!!

H:Anne....imi pare rau...

A:PLEACA!!!!

         Nu pot sa cred....trebuia sa ma astept la asta,dar eu chiar m-am indragostit cu adevarat de Zayn...chiar il iubesc.

D:Am...domnidoara Williams?

A:Da?

D:Pacientul tocmai a iesit din operatie si i scade pulsul...imi pare rau dar pregatiti-va pentru orice...

A:Poftim???Nu pot sa cred!*spun plangand*

       Apoi pleaca...

A few moments later

D:Imi pare rau dar....dar pacientul a murit...o sa-i facem resurcitare...

      Degeaba...nu mai are rost...va...va...

D:Imi pare rau dominisoara dar...

        Nu l-am mai ascultat si am plecat.Apoi m-am asezat langa el...

A:Haide,Zayn,nu ma poti lasa...trezeste-te,hai odata...nu ma poti lasa...te rog...

       Apoi...

       Cam atat cu acest capitol.Daca v-a placut nu uitati sa votati.Jake este asta (baiatul ala blond care este cocotat pe aerul ala conditionat sau ce-o fii el)Asta era Team 10

Next nush cand guys 😘❤

Call Me Daddy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum