Capitolul 34

1.2K 44 36
                                    

H:Anne,esti bine?*spune apropiindu-se de mine*

A:Stai departe de mine!!!!*am tipat*

H:In legatura cu ce s-a intamplat...imi pare rau...eram foarte beat...

Z:Harry,eu cred ca ar trebui sa pleci...

A:Mda...

        Apoi pleca suparat,urasc sa-l vad asa...

Z:Ok,du-te la culcare,ne vedem maine dimineata...noapte buna...

A:Noapte buna...

         Intru pe IG si vad ca Abel mi-a apreciat postarea,ce dra...nu pot sa cred!A si comentat:"Flawless"
          Deschid televizor sa ma uit la striri,poate apare ceva in legatura cu asta.Abel mai apreciaza postari de la fani deci....

           Si cu asta am terminat asa ca ma decid sa inchid televizorul dar.

R:Celebrul cantaret The Weeknd flirteaza cu o fana pe Instagram,in seara aceasta artistul international i-a apreciat poza unei fete si a comentat "Flawless",Abel,ai uitat deja de Bella?

R2:Dar pana la urma nu conteaza,daca el o place o place,nu ar trebui sa nu fie impreuna doar pentru ca ea nu este celebra...eu sustin relatia,si apoi sunt fan The Weeknd si vreau sa fie fericit.

        Dupa ce stirea s-a terminat,am derulat si am pus-o la IG story.
        Dar apoi Zayn intra pe usa nervos.

Z:E adevarat?!

A:Da!

Z:Nu poti fii cu el!!!

A:Nici n-am sanse si sa stii ca mereu apreciaza pozele fanelor deci nu sunt singura!

Z:Esti imposibila!

A:Noapte buna si tie...

           Ma trezesc extem de greu urmatoarea dimineata iar langa mine in pat se afla...

         Cam atat cu acest capitol.Daca v-a placut nu uitati sa votati.Scuzati greselile.Pun next nush cand.Byeee😘❤

Call Me Daddy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum