Era...nush cn e...
M:Anne,Harry,ea este Jenny,o prietena de-a mea,in seara asta plecam in Chicago deoarece am acolo niste treaba,nu stiu cat timp o sa stau,dar sigur o sa stau mai mult de o luna...dar hey il ai pe Harry ca o sa stea cu tine!
A:Oh,mama...putea ziua asta sa fie mai proasta decat e?
M:Oh,scumpo,imi pare rau...iti las cardul meu si iti faci de cap!
A:Si cand ziceai ca pleci?
M:Chiar acum!
A:Bine...te iubesc,o sa-mi fie dor de tine!
M:Si mie paaa!
H:La revedere!Vacanta placuta!
*
*
*
*
H:Deci,acum ca am ramas singuri am niste reguli pentru tine...A:Ce vrei sa spui prin reguli?*spun razand*
H:1.Mi te supui,2 faci tot ce spun eu,3 nu ai voie sa iesi din casa fara acordul meu si 4 nu te intalnesti cu alti baieti plus ca trebuie sa-mi spui "daddy".
A:Poftim?Iti bagi joc de mine?
H:Pedepsele sunt,biciuire sau frichi frichi,tu alegi.
A:Suntem in 50 Shades Of Grey de te comporti asa cu mine?Adica biciuire,Harry?
H:Daddy!Si da,babygirl,abia asteptam ca mama ta sa plece!
A:Poftim?Asta sigur e un vis!
H:Nu!Este realitatea.
A:Stii ceva,mi-e somn.
H:Hai sa ne culcam!
A:Bine...daddy...
*
*
*
*
*
A:Daddy,mi s-a facut sete...ma duc la bucatarie sa-mi iau un pahar cu apa,ok?H:Bine...
O da,asta e momentul perfect ca sa fug...imi iau cardul,jacketa,ma incalt si plec intrebarea mea e unde...Rebecca nu e in oras...ma duc la...Zayn,el m-ar intelege...o sa-i spyn adevarul...
Cat e ceasul?E 23:15,mai bine comand un taxi.After
Si ma aflu in fata casei lui,sun la usa si apoi il vad...
A:Zayn...
Z:Anne,ce cauti aici?Esti bine,S-a intamplat ceva?
Intru in casa si ma asej pe canapea.
A:Harry a luat-o razna...
Z:Ce a facut?
A:50 Shades Of Grey...
Z:Vorbesti serios?
A:Da,trebuia sa ma supun tuturor regurilor lui altfel...
Z:...imi pare rau...
A:Pentru ce?Nu ai facut nimic...
Z:Ma refeream la faptul ca imi pare rau pentru ce s-a intamplat...
A:Aaa...scuze...si ma intrebam daca pot ramane la tine in seara asta...nu am pe nimeni iar mama e in avion spre Chicago,ceva cu afaceri...
Z:Normal!Orice pentru tine...
A:Esti cel mai tare,multumesc!*spun si il sarut pe obraz*.Stii,Zayn,imi pare rau pentru tot ce am facut...adica...
Z:E in regula...
Cam atat cu acest capitol.Daca v-a placut nu uitati sa votati.Pun next nush cand.Byeee😘❤