"Benim fikrimi soran oldu mu ? Hayır. Ben böyle bişey istemedim.Ve buna sizi pişman edicem!"
Herşey mahf olmuştu.Ben onun göğünde parlayan aydım.Onu aydınlatan bendim.Ve eğer sonsuza dek o ay kalmak için,çabalamazsam geri dönüşü olmayan bir kara deliğe sürüklenecektim.1 yıl önce..
"Kaç lan kaç diye" diye cırtladım.Kendimi maraton koşusuna hazırlarken bir el ensemden tuttu ve beni geriye doğru çekti.Piçimsi gülüşümü yaparken yavaş yavaş başımı arkaya çevirdim.Bu bizim bakkal Nuri amcaydı.Kendisi hafif göbüşlü,beyaz saçları,beyaz bıyığı ve mavi önlüğü ile menepoza girmiş teyzelerin gözdesi.47 yaşında filan ama siz bide bizi kovalarken görün.Tazmanya canavarı mübarek.
İsminden dolayı ona sürekli nuri alço derdik.Bugün de yine onu delirtmeyi kafaya koymuş,Nuri Alço'nun resminin basılı olduğu "Alço Bakkal" yazılı posteri giriş kapısına asarken yakalanmıştım.
Suç ortağım gerçek adı Zeynep olan zizi kaçmayı başarmıştı.Bitch friend.Hani bizim dostluk sözleşmemizdeki Nuri amcanın cezalarına ortak katlanma maddemiz nerde ?..
Ben masum bakışlarımı alçocuğuma yani Nuri amcacığıma atarken,o pek acımış gibi durmuyordu.En tatlış halimle
"Ama şimdi Zizi kaçtı tüm cezayı ben tek çekersem hakimler darılır."Dedim.Nuri amca şaşkın bakışlarla
" Hakimler ne alaka kızım?" Dedi.
" Nerde bu adalet.Biz burda adalet adalet diye kendimizi hırpalarken sen İreme nasıl böyle bir haksızlık yaparsın be adam! Demezlermi ?"
"Dua et bugün dükkanda temizlik yeni yapıldı.Yoksa silerdin yine tek tek cips paketlerini.En sevdiğin" dedi ve göz kırparak ensesinden tuttuğu tişörtümü bıraktı.Sahte bir gülüş atıp fikrini değişmeden hızla uzaklaştım.Seviyodum bu adamı .d
Elimi titreyen telefonumun olduğu cebime attım.Mesaj gelmişti.
Gönderen: zizi
Hani şu beni bırakıp kendini ve manikürlü tırnaklarını kurtaran kankam.
"Meri'm affet please biliyorsun manikürlerim yeniydi .d" gülerek telefonu cebime koydum.Ve bir mesaj daha.
Gönderen: Bay Ukala
"Her zamanki yere gel.10 dk süren var."Bay ukala,yani egehan benim 15 aylık sevgilimdi.1 haftalığına ablasını ziyarete Ankara'ya gitmişti.Bugün Egehan in Adanaya döneceği saatte havaalanına gitmem gerekiyordu.Ve ben tamamen unutmuştum.Beni öldürebilirdi.Içimdeki korkuyu da alarak her zaman takıldığımız koca çınar ağacının olduğu bahçeye doğru ilerledim.Umarım bu sefer cazam küçük olurdu..
Okuyucu aşkımlar öncelikle yorum ve voteleriniz benim için çok değerli😚 İlk bölümü kısa yayımladım.Çünkü ilk bölümden uzun yazmak bayar diye düşündüm.😇
2 daha uzun olcak inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egoist'in Aşkı
HumorOkusan çok hoşuna gidecek bir kitap ama kapağa bakmışsında beğenmemişsin gibi.😉 Emin olduğum tek bir şey var.Sen bir kördüğümdün, ve ben seni çözmeye çalıştıkca sen daha da karmaşık bir hal alıyordun. Amacım bu kitabı yayımlamak değil,sizi de bu hi...