Sabah kendimi iyi hissederek uyandım sanki bugün birşey olacakmış gibi hissediyorum iyi birşey akşam biraz kafa dağıtmak için bara gitmem lazım tek sorun babamdan nasıl izin alacağım banyoya girdim ve rutin işlerimi hallettim ve üstümü değiştirip babamın odasına gittim.
L; " Baba bugün dışarı çıkabilir miyim? "
D; " Çık ve para kazanmadan gelme sakın yoksa senin için hiç iyi olmaz. "
Başımımı sallayıp hemen odama çıktım lanet olsun her kelimesi paraydı paradan başka birşeyi düşündüğü yoktu adi şerefsizin teki!
Hemen sıcak suyun altına girip temizlendim sıcak su bedenime her değdiğinde rahatlıyordum.
Duştan çıktığımda hemen bir siyah büstiyer ve etek giyindim siyah topuklu ve çantayla hazırdım sakladığım paralardan bir miktar alıp hemen aşağı indim. Hemen bir taksi çevirip bara gittim yaşım 19 olduğu için sıkıntı yoktu içeri adım attığımda içerdeki ortam iğrençti hemen barmenin yanına gidip en ağırından bir viski istedim. İlk kadehi bir dikişte içtim tadı acıydı ama bu bana zevk verdi İkinci kadehi isteyip dans pistine çıkıp dans etmeye başladım.
DANİEL
Jack saklandığı yerden hâlâ çıkamıyordu ve bu bana zevk veriyordu ama eninde sonunda o saklandığı delikten çıkacaktı.
Kapı çaldı ve içeri Austin girdi.
A; " Dostum birşeyler içmeye gidelim hadi kafamızın dağılması lazım. "
Austin haklıydı yerimden kalktım ve barın yolunu tuttuk.
Görevlilere selam verip içeri girdik.
Barmenin yanına gidip en ağırından bir tane söyledim etrafımda göz gezdirdiğimde Austinin bir kızla dans ettiğini gördüm bu çocuk hiç akıllanmıyacaktı.Barmenden ikinci bir kadehi istedim anında kafama diktim etrafa bir göz gezdirdiğimde o kızı görmeyi planlamıyordum bir süre onu izledim o kadar güzeldi ki kendi başına sallanıyordu.
LARA
Kendi kendime öylece sallanıyordum barmenin yanına gidip bir şişe bira aldım ve dışarı çıktım bir taksi çevirip lanetli yerin adresini verdim.
İçeri girdiğimde tam odamın yolunu tutacaktım ki babam bana seslendi hâlâ nasıl baba diyorsam bu şerefsize
D; " LARA!! "
Arkamı dönüp sorarcasına baktım ona
L; " Efendim baba? "
D; " Kazandığın parayı vermeden nereye gittiğini zannediyorsun."
Bunu hiç düşünmemiştim iyi ki yanıma aldığım para vardı o olmazsa kesin bana işkence yapardı.
L; " İşte paran baba. " dedim ve parayı ona uzattım ve direk odama gittim.
Ve yine kurtarıcım olan sıcak suyun altına girip rahatlamaya çalıştım acaba yarın ne olacak keşke günüm hep böyle olsa birinin altına yatmaktan çok daha iyi. Duştan çıkıp üstümü giyindim ve saçlarımı taramaya başladım aynada ki yansımama bakınca tıpkı annemi gördüm annemin ölmesi bir yandan iyi olmuştu onun böylesine bir acı çekmesini istemezdim babam denen o alçak annem olsa onada aynı şeyleri yapmaya zorlardı ve işkence yapardı gözümden bir damla yaş aktı ayağa kalkıp yatağa geçtim ve sıkıntılı bir şekilde sağa sola döne döne uykunun beni kollarına almasına izin verdim.
EVET ARKADAŞLAR BAYA BİR ZAMAN OLDU YAZMAYALI ÇOK ÜZGÜNÜM AKLIMA BİRŞEY GELMİYORDU NEYSE Kİ BİRAZ OLSUN YAZMAYI BAŞARDIM VOTE VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM 169 KİŞİ OKUMUŞ. VE VOTE VEYA YORUM YOK BU BENİ ÇOK ÜZDÜ VE YAZMA HEVESİM GİTTİ AMA GERİ YAZMAYA KARAR VERDİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM EN KISA ZAMANDA BİR BÖLÜM GELİR UMARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞK
ChickLitMafya ve sevdiği kızın hikayesi dram, aksiyon, komedi ve en özeli de AŞK. Her insan oğlu birgün bu aşkı tadar ama Mafyamız aşka inanmayan biridir bakalım neler bekliyor bizi. :)