Lanet Olsun!

371 14 0
                                    

LARA
Merhaba ben Lara. 19 yaşındayım ne yazık ki okumuyorum neden diye soracaksanız babam yüzünden. Annem öldükten sonra hayatım alt üst oldu yıkıldım. Babamdan nefref ediyorum kadın satan harç kesen uyuşturucu satan ve daha neler neler yapan bir adam. Adam değil aslında adam kelimesi ona gelmez. Babamın adı Dael. Genelev işletiyor ve beni de orada satacak ya da her gün bir adamın altında olacağım. Ölmek istiyorum, annem olsa ona da böyle yapardı kesin hatta yapmış bile olabilir. Hayat ne acımasız diğer kızların derdi sadece sevgililerinin eski sevgilileri olur. Benim hayatıma benim derdime bir bakın, babam dediğim şahısa bakın. Bu gece altına gireceğim biri var ölmek istiyor, yok olmak istiyorum. Bu hayattan kurtulup annemin yanına gitmek istiyorum o güzel kokusunu içime çekmek burnumun sızlamasını istiyorum ama işte istemekle olmuyor kaderime mecburen boyun eğmek zorundayım.

-Dael; "Sen hâlâ hazır değil misin?" Bu sözle önüme döndüm karşımda en nefret ettiğim kişi babam duruyordu.

-Lara; "Ş-eey baba ben istemiyorum lütfen." Dedim dememle birlikte saçımdan tutup bir tokat geçirdi. SENDEN NEFRET EDİYORUM!

-Dael; "Ne dediysem onu yap hemen! Adam nerdeyse burada olur. Aksi takdirde işini yapmazsan işkence yapa yapa öldürürüm seni anladın mı!" Dediği şeyler karşısında ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.

-Lara; "Aa-nladım baba hazırlanacağım şimdi" Dedim ve odadan çıkıp gitti korkudan titriyordum. İçeri 2 kız girdi birinin elinde kırmızı mini dar bir elbise birinin ise makyaj çantası. Elinde elbise olan kişi konuşmaya başladı

- "Al ve çabuk giyin daha makyaj yapacağız." Elbiseyi alıp giydim o kadar kısa ki anlatamam size hemen koltuğa oturdum ve makyajımı yapmaya başladı elinde çanta olan. Kız o kadar abarttı ki doğal güzelliğim yok oldu aynadan kendime baktığımda aynı yol kenarında bekleyen kadınlar gibi olmuştum.

Kapı açıldı bir adam girdi içeri 40-45 yaşlarında en fazla. Tanrım sen beni koru konuşmaya ve pis suratına çapraz bir gülümseme ekledi.

- " Ooo güzelim benim için ne güzel de hazırlık yapmışsın." Dedi ve yaklaştı boynumdan öpmeye başladı. Korkuyorum hiç kimsem yok ve burada bir adamın altına yatacağım. Fermuarımı indirdi ve kendisini soymamı istedi tanrım yardım et!

-Yarım Saat Sonra-
O iğrenç bedeni üzerimde göğsümü yalıyordu hayatımın en kötü günleri, zamanı yok olmak istiyorum şuan. Dudaklarımı emmeye başladı bakireliğimi çoktan aldı. Ben böyle hayal etmemiştim 17 yaşında. Sevdiğim adamla birlikte olacaktım. Lanet olsun hayatıma!

İşi bittikten sonra dudaklarıma yapıştı öptü, üstünü giymeye başladı. Giydikten sonra komidin üzerine 500 Euro bırakıp çıktı. Tanrım yardım et. Hemen banyo ya gidip temizlenmeye başladım bir yandan da hıçkıra, hıçkıra ağlıyordum nefesim kesiliyordu sanki. Ben bunları yaşayacak ne yaptım? Ben daha çok gencim ve bu gençliğim burada sürtüklük yapıp geçecek. Keşke annem yanımda olsaydı!

Evet arkadaşlar muktide ki Lara kısa yazdım en kısa sürede Yeni Bölüm yayımlıyacağım tabi ki okuma sayısı olursa diğer bölümde Daniel dan yazacağım :) umarım beğenirsiniz.

MAFYA VE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin