1.Bölüm

335 7 0
                                    

       2056 yılında 3. Dünya savaşı çıkıyor ve bu savaşta yeni bir insan grubu ortaya çıkıyor Güçlüler onların insanlardan tek farkı normallere oranla daha hızlı güçlü çevik ve kendilerine özel bir güçleri olmasıydı. Bir güçlü devletin malı olarak kabul ediliyordu ve opazar sabahına kadar bende bir normal insandım.Ben  Dean 18 yaşındayım ve londra da yaşıyorum.    Pazar saat sabahın  9 uydu aşağıda pişen pastırmanın kokusu burnuma geliyodu aşağı indim anne kahvaltıyıhazırlıyor babamsa kanepede oturup gazete okuyordu.Hayatım çok güzeldi ta ki dün olan olaya kadar. Bir çocuk bana sataştı ona karşı sakindim sonra soyunma odasında tek  başımayken bişey oldu ve kolumu dev gibi bir kol kapladı kolumu hemen çekip çıkardım o diğer kolsa buharlaştı.    sabah kapı çaldı ve bir adam geldi ve bizim güçlü olup olmadığımızı kontrol etti.Bana baktı onsan sonra annemle babamı yanına çağırarak onlarla konıştu ve annem ağlamaya başladı sonra beni kelepçelediler zırhlı bir araca koyup gözlerimi bağladılar ve bir yere götürdüler.Nereye gittiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu ama korkuyordum ya bana eziyet ederlerse?Ya beni öldürürlerse? Böyle soruları aklımdan çıkarmak istiyorumdum ama malesef olmuyordu ki biri kafamın arka tarafına sert bir cisimle vurana kadar.  

   Gözlerimi açtığımda bir hücredeydim ellerim kelepçeyle bağlıydı muhafız a neredeyiz burda ne işim var? dedim.Muhafız:Güçlüler kampı inan bana burdayken ölmek için dua ediceksin...

Bu sözleri garibime gitmişti aslında ne olacağı hakkında benimde hiçbir fikrim yoktu ama bu olanları aklımdan çıkarmak sanırım benim için en iyisi diye düşündüm.

Muhafız bana yemek getirdi

B :nasıl yemek yiyicem ellerim bağlı

muhafız: o zaman g** ünle ye umrumdamı yada açlıktan geber.

Sonra gözlerimi kapatıp uyudum

Deans Story:Save Your LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin