Birkaç saat olmuştu o tuhaf deve dönüşeli ve cidden aklımda çok soru vardı üzerimde çok deney yapıyolardı üzerimi kaplayan o devse buharlaşmıştı çok garibime gidiyordu.Sonra orta yaşlı komutan geldi ve
A:benim adım Adler ve artıksana Ucube567x demektense mike diyeceğim.
B:Fakat benim adı dean ve tanıştığımıza memnun oldum her ne kadar beni dövseniz ve kafama füzeyle vursanızda.
A:Uzatma mike sana bir haberim var bu habere sevinir misin üzülür müsün bilmiyorum ama inan bana seni çok zorlayacağız.
B:Neymiş o sevinceğim yada üzüleceğim haber bakalım
A:Gücünü askeri alanda kullanabiliriz yani seni ucubeler(Güçlüler) askeri okuluna göndereceğim bunu reddetme hakkın yok neden diye sorarsan çinden bir mektup aldık mektupta tam 4 ay sonra bize saldıracaklarını söylüyor müttefiklerimiz:Amerika TÜRKİYE Hollanda İtalya fakat ne kadar müttefiğimiz olsa bile çinde özel bir ilaçla fakirleri canavarlara dönüştürüyolar savaş için ve bu yüzden senin gibi ucubelere ihtiyacımız var beni anladın mı mike?
B:anladım
aslında bunu derken ciddi değildim çünkü savaşa katılmak istemiyorum daha çok gencim istemiyorum.
A:Anlaşıldı şimdi hapisanedeki fare deliği gibi olan hücrenden neyin varsa topla çünkü oraya gidir0yoruz hemen şimdi bu bir emirdir!
B:Anladım efendim.
Eşyalarımı toplayıp Adler la birlikte arabaya bindik yolculuk 2 saat sürdü Güçlüler okulu kırsal kesimdeydi ve yolculuk bana göre eziyetti.
Sonunda varmıştık kocaman bir binaydı kapıyı açtım ve orada gördüğüm kişiye inanamadım bu olamazdı çünkü o kişi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deans Story:Save Your Life
Fantasy3. Dünya savaşındam sonra ortaya çıkan yeni insam gurubundan olan dean ın sevdiği kızla ve arkadaşlarıyla uaşadığı olaylar ve zorluklar. (Shingeki no kyojin e benziyo)