Gözlerimi açtığımda herşeyin bir rüya olmasını umuyordum ama değildi yaklaşık 1 gün olmuçtu burda olalı gardiyanın koyduğu b*k gibi yemek hala duryordu açlıktan ölsem bile o yemeği yemezdim.Sonra etrafıma baktım benim gibi korkmuş birsürü insan vardı onların gözlerinin içlerinde korkularını hissedebiliyordum hepsi benim gibiydi.
Ertesi gün b*k gibi bir geceden sonra muhafızlar gelip hepimizi teker teker alıp geri getirdiler.Sıra bana gelmişti iri yarı iki muhafız beni aldı ve gözlerimi bağladılar.Ve bir sandalyeye otutturdular. Gözlerimi açtığımda orta yaşlı saçları beyazlamış bir adam bana bakıyordu.
X:Ucube567x deneye hazır
B:bana ne yapıcaksınız
X:soru sormak yasak sadece sorularıma cevap ver anlafın mı ?
dedikten sonra suratıma bir tokat attı.
X:özel yeteneğin ne
B:neyden bahsettiğini bilmiyorum özel yeteneğimin ne olduğu hakkımdada hiçbir fikrim yok.
X:sorumu tekrarlıyorum o gün okulda kolunu kaplayan şeyy de neydi o zaman?
B:bilmiyorum anlamadın mı bil mi yo rum.
X:Ben sana öğretirim muştam nerde benim? Şimdi sen bittin
bunu dedikten sonra bana çıplak elle yumruk attı 4 defa sonrasında karnıma vurdu salndalyemi düşürdü ve tekmelemeye başladı.Muştasını takıp bana vurdu sonrasında gözlerim kapandı.Rüyamda bir dev olmuştum kaslıydım üstümde birşey yoktu heemde hiçbirşey cinsel organımda yoktu.Orta yaşlı adamlar korku içinde bana bakıyolardı sonra bacağıma birşey fırlattılar ve bacağımda da tam o an büyük bir acı hissettim ve benim kafama füze fırlattılar.Ve gözlerim açıldı gözlerim açıldığında o devin içindeydim tam boyun kısmında ve beni çıkardılar herkes bana bakıyordu benimse aklıma birşey takılmıştı ya o rüya değilse?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deans Story:Save Your Life
Fantasy3. Dünya savaşındam sonra ortaya çıkan yeni insam gurubundan olan dean ın sevdiği kızla ve arkadaşlarıyla uaşadığı olaylar ve zorluklar. (Shingeki no kyojin e benziyo)